לב שבור...

עופר 123

New member
../images/Emo24.gif

כל כך עצוב לשמוע, כל כך מזדהה, כל כך יודע שעבר יכול להכאיב. אבל, גם יודע ש"היום כבר לא מתים מאהבה", כבר יודע שאחרי כל גל של כאב מגיע גל של אושר, ומקווה שתדעי לצאת מחוזקת מכל המצב הזה. אני יודע גם שברגע שתצליחי לשים מאחוריך את תשוקות העבר, אז בחורה כמוך - מוצלחת, יפה, חכמה, שנונה ומקסימה - לא תישאר לבד, ובמהרה תיכנס לחייך אהבת אמת, אהבה שתשאיר מאחור את כל הימים הרעים. שולח
גדול גדול, עופר
 

keren242

New member
../images/Emo24.gifלרלי המתוקה-

שולחת לך המון
אוהבת אותך ורק שתדעי שהכל עובר-זה ענין של זמן.מה שנותר לי להגיד שהכל הפסד שלו וכל מה שצריך לקרות קורה בסוף!!!!!!!!!!!!!
 

אור רון

New member
רלי מתוקתי

כרגיל אני באיחור, אבל חיבוק הוא טוב תמיד ובכל עת. אז שלחתי לך המון במסר פרטי, ושולחת לך גם
אחד ענק מפה. אוהבת
 

אור רון

New member
קרן יפתי...

ערב טוב לך.
אני לקראת פרישה אל שינת ה"יופי" שלי... שיהיה לך (ולכולם) המשך ערב נפלא!! לילה טוב
 
רלי יקרה

כמנהגי איני קוראת את התגובות לפני שאני מגיבה כך שאם תמצאי מכנים משותפים קבלי זו ברוח טובה רלוש יקרה אין לי מילים לנחם אותך מה גם שאני חושבת שאת התעמולה שהקמת בראשך לא היה בה לבד משאיבת אנרגיות שהייתי מציעה לך בכל ליבי להפנות דוקא למציאת אישך מאשר לכל דבר אחר כי הלא בעיניני רגש עסקינן ובכל זאת יש מספר פעולות שיכולים לקדם אותך לזוגיות איתו או עם אחר 1. דברי איתו שיחה גלויה לא רק שהדלת יכולה להפתח לך את גם תרגישי איך מעמסת הלב והכדור בגרון נמסים. גם אם תתקלי בשלילה באשר לכונותיו אליך תבכי יום יומיים או קצת יותר ולאט לאט הכאב יתקהה וייעלם. כמו כולנו גם אני וסביר להניח שגם את כבר ידענו סיפור דומה אחד או יותר מסוג זה בחיינו. 2.אם אין בך את הכח לשוחח עימו פנים מול פנים שלחי לו מכתב ובו תשטחי את שעל ליבך. 3.וכפרה תבררי אולי הוא הומו? כי איך זה שהוא לא רוצה בך? 4. קבלי ממני חיבוק גדול של אהבה ואם תרצי עוד אני אבוא אליך לתת לך אותו. נשיקות ממי
 

mesty

New member
מבינה לליבך,

לפני כמה רגעים הייתי על סף לחייג למכר וותיק שאיתו גיליתי מהי אינטמיות ולדבר איתו על כך שבודד לי, אני כבר מזמן לא מאוהב בו או משהו כזה , הכרתי אותו לפני כמה שנים- לא זוכרת כמה . אני בת 26 כימעט וכואב לי פיזית, אני מרגישה כל כך בודדה, שאני ממש מטפסת על הקירות, אני מצד אחד מרגישה שאני רוצה מישהו, אבל אוטומטית זה מתפרש כסטוץ, אבל אני רוצה משהו שיחבק אותי, ילטף אותי ושאוכל להניח עליו את הראש. קשה לי, אני לא יודעת איך להסביר את זה לסובבים, או למה אני בכלל רוצה לומר. אני בוכה כמעט כל רגע של לבד במיטה אני לא רוצה למצוא לי משהו לילה ולהתאכזב מסטוץ "מפגר" עם משהו שאני כלל לא מכירה, הזרות הזו אני כל כך לא רוצה. אני רוצה משהו כנה, משהוא שאני יכולה לאחוז בו ולומר: זה! אני אולי נשמעת לא ברור ואין כל כך רצף לדברי אבל זה בגלל הרעש החזק של הטלבזיה - אז סליחה
 

rellyo

New member
בוקר חדש...

יקרים שלי, קודם כל שוב תודה על הכל, אימצתם אותי לחיקכם בלי שאלות ואני מרגישה הכי בבית שאפשר, התגובות המדהימות שלכם והחום הזה, אין , אין עליו. אני יודעת שכבר הודיתי, יודעת, תפסיקו לצעוק, אבל רוצה שוב. ועכשיו כשיש לי מצב רוח טוב. אז אכן בוקר חדש, וכמו שסוזי אוהבת לצטט "הבוקר נפלא וארצי נהדרת...". אני מרגישה הרבה יותר טוב, אין לי ספק שהגיל גם משחק פה תפקיד, משום שהעצבות עברה, ואין צורך בכמה ימים כדי לצאת ממשהו שלא הוא היה הגורם, ואני ממשיכה הלאה, נכון, עדיין בלי בן זוג, אך איתכם ועם העולם הנפלא שרק מחכה לי. יכול להיות שאני באמת אדבר עם אותו בחור, קיבלתי את עצותיכם ואני מבטיחה להשתמש בהן בתבונה. מה שבטוח, זה שאכן הצלחתם לשקם את האגו הפצוע שלי
אני אוהבת כל אחד ואחת מכן, לכל אחד מכם יש מקום מיוחד אצלי, אפילו שאנחנו הרבה, לכל אחד פינה.
 
למעלה