לב מי לא יחרד??? ???

באמת נתת לו סתם במה מורחבת כאן..

בזמן שהוא עוכר ישראל... וסתם כך לא הבנתי ממתי אתם חברים?? אתה הרי ה`בר פלוגתא` הקבוע שלו... אופס כמעט שכחתי, הכינוי הנוסף שברשותך= פושט טלפיים, זה רק בזכותו.. אז מדוע אתה יוצא בקמפיין למענו?
 
יצאתי בקמפיין למענו? למען הפורום!

בתור אוהד הפורום!! ואף פעם לא מחייב שבר פלוגתא בדעות יהיו גם שונאים.. הגם שבהתחלה כמו שאני זוכר בכל הזדמנות ניסה להשמיץ אותי אך בסוף הבין שזה רק מלחמה וירטואלית, ולא חייבים להסיק מסקנות אישיות..
 
אכן, מבאס

ללא ספק אנו מבכים על אובדנו של ההיא גברא רבה, ההפסד הוא לנוער, ולחרדי. חקר מודע למחאתי בנידון! וסתם ככה, איפה כל מוחאי המחאות שתקופה משבשים אותנו בהודעות שטנה, שיגנו על החלטתו של חקר? (זימן, צפנת פענח, א פאר ועוד רבים, או יחידים ... וד"ל). מעניין מאד מה דעת הרוב בנושא, ואץ מה איתו?
 
לכל מי ששאל...

כמובן, אני מברך את ר` חקר על ההחלטה, אם כי, כמדומני שעדיין דיעותינו חלוקות במקצת על המניעים. ולמוישי, לא הייתי צריך לשמוע עדות ראיה בכדי להבין עם מי יש לנו עסק. הודאת בעל הדין הספיקה לי, ואף שאין אדם משים עצמו רשע, במשיח לפי תומו שאני. ותמה אני עליך, מוישי, להיכן פרחה לה תורת משה? או שמא אתה חולק עלי בהבנת הסוגיא, ועלינו לקרב בעבותות אהבה כופרים, מינים ופורשי מדרכי ציבור... ולתת להם במה לצורך המטרה הנשגבה של ה`רמה` של הפורום..? הלא תענה מחרפיך דבר ותסביר במה טעיתי בהבנת הסוגיא?
 
דווקא אני זה שטעיתי..!

אסביר לך במסרים אם אתה מעוניין.. פשוט לא מתאים לי להודות בפני כל עם ועדה..
 
לפי הסגנון

נראה שבחרת להחליף את הפלמוני??? אמנם אסור לדרש רשומות, אך אני תולה את יבשישותו של הפורום בחסימת רבינו הפלמון!
 

toxic2004

New member
יחסרו מאוד

עיוותי הגמרא ודרשות חז"ל. אבל לא נורא, הכל ירוץ היטב גם בלעדיו.
 
הרצפה עקומה או שמא אינך יודע לקרוא?

הצבע נא בבקשה ולו על עיוות אחד של דרשת חזל בתגובותיי! ויעידו על כך תגובותיי שאף אם היו לרעת האפיקורסים, עכ``ז לא ניסיתי לטשטש את עמדת הרמבם המוכח שלא כדעת החז``א. ואו שמא עיוותתי בטעות את שימך וקראתיך לוקסיק במקום טוקסיק?
 
למעלה