:-( לא רצויה?

  • פותח הנושא numb
  • פורסם בתאריך

numb

New member
:-( לא רצויה?

לא יודעת למה כותבים כאן על החדר בצ`אט של תפוז אם אנשים לא רצויים שם. היו ארבעה לפחות ואף אחד לא טרח להגיב לפניות המרובות שלי. לא יודעת מה עשיתי לא בסדר. :-(
 

רע לי!!!

New member
numb

אני גם הייתי שם ואף אחד לא ענה לי.. כולל את.. אני לא מבינה את זה... אולי הצאט לא בסדר...
 

numb

New member
סליחה...

בכלל לא ראיתי שכתבת... המסך שלי היה ריק. טוב, לפחות אני יודעת שזה היה משהו טכני ולא מכוון... סליחה על הפרנויה.
 

רע לי!!!

New member
numb

זה בסדר... אני סולחת..:)) את רוצה אולי עכשיו אבל להגיד לי אם אני יכולה לעזור במשהו??? תמיד תמיד תמיד כאן בשבילך...
 

numb

New member
תודה לך יקרה

כרגע אני יחסית בסדר... מקווה שגם את.. תודה.
 
למעלה