:-( לא רצויה? לא יודעת למה כותבים כאן על החדר בצ`אט של תפוז אם אנשים לא רצויים שם. היו ארבעה לפחות ואף אחד לא טרח להגיב לפניות המרובות שלי. לא יודעת מה עשיתי לא בסדר. :-(