לא רוצה אמבטיה

צוקיש

New member
לא רוצה אמבטיה

הקטן בן חמישה חודשים. עד עכשיו האמבטיות היו כיף גדול, השפרצות וצחוקים. בימים האחרונים כל פעם שאני שמה אותו במים הוא מתחיל לבכות. בדקתי שלא חם או קר מדי, הבאתי לו צעצועים, שיניתי את הגובה של האמבטיה, ניסיתי בישיבה במקום בשכיבה, עטפתי אותו בחיתול, בדקתי שאין לו איזה פריחה או שריטה ששורפת במגע עם המים. כלום לא עזר. מישהי נתקלה במצב כזה? יש רעיונות למה עוד אני יכולה לנסות?
 
האם קרה משהו באמבטיה

בימים האחרונים? קיבל מכה? נפל? האם קרה לו משהו לא נעים באמבטיה? האם משהו השתנה? השעה? הצבע? משהו?
 

צוקיש

New member
אני עושה לו אמבטיה קצת יותר מוקדם

כי הוא הולך לישון יותר מוקדם - בין שש לשבע במקום בין שבע לשמונה. אבל זה כבר לפחות 4 שבועות כך שלא נראה לי שזה מה שהשפיע. לא קרה משהו מיוחד באמבטיה.
 

s p r i n g1

New member
האם שינית משהו בצורת הרחצה?

אצלנו בשלב מסויים המתוקית התחילה לבכות באמבטיה ואז תפסתי ששיניתי משהו מהותי, התחלתי לרחוץ אותה בטלפון והיא פשוט לא מוכנה ולא סובלת את זה, ברגע שחזרתי לרחוץ אותה ע"י שפיכת מים מכלי היא שוב אוהבת את האמבטיה וחולה על המשחקים, וזמן האמבטיה חזר להיות כייפי ושעה של הנאה צרופה, כמו כן שמתי לב שהיא יותר שונאת את הקטע של חפיפת השיער כניראה בגלל שהציקו לה האוזניים ולכן אני מאד מאד נזהרת בעת החפיפה שהכל יהיה עדין, גם שפיכת מים ולא טלפון ולא הרבה מים ודואגת שלא יגע לה בכלל בפנים. ובעצם עוד משהו ששיניתי, כמו שסיפרתי בשירשור אחר, קיבלתי אמבטיה מאד רחבה מחברה והמתוקית הרבה יותר אוהבת אותה מהאמבטיה הקודמת של ליטף שבשלב מסויים פשוט היתה קטנה למידותיה.
 

החמות

New member
אמבטיה

יכולים להיות שינויים יכול להיות המעבר בין הקור לחום קשה לו יותר- תנסחי לחמם את האמבטיה ואת החדר בו את מלבישה אותוכך שהמעבר לא יהיה קר.
 

אד י

New member
גם אצלנו אותה בעיה

בשבועיים האחרונים בכי היסטרי, אצלנו זה בקטע של הניגוב. ניסיתי לחמם, לשנות שעה, אחרי האוכל, אחרי השינה, לפני השינה. כלום לא עוזר, מהרגע שאני מניחה אותה על שולחן ההחתלה במגבת ועד שאני מרימה אותה לבושה צרחות אימים. אם תגלי פתרון תשתפי אותנו.
 
תנסי לתלות מובייל מעל משטח ההחתלה

יש כאלה עם קפיץ ארוך שאפשר להקפיץ מעלה מטה והילד/ה יכולה לגעת בהם תוך כדי ההחתלה וההלבשה. כמו כן, כשקר, אז לשים מהר חיתול ללא סגירה (כדי שלא יהיו "מזרקות") וקודם כל להלביש חלק עליון כדי שלא יהיה קר.
 
אוי נושא כאוב... גם אצלי הכל

טוב ויפה הכניסה לאמבטיה רחצה ויציאה עד הנחה על השידה ואז מתחילה המלחמה.. בכי היסטרי כאילו כל עולמה חרב עליה... השתוללות, התנגדות ומה לא..... ואז שסוף כל סוף הלבשנו , מרחנו סירקנו וכו' אני מוצאת את עצמי מותשת ומזיעה כמו אחרי ריצת מרתון.
 

Amoureuse

New member
../images/Emo207.gif שאלת תם בנושא (כהכנה לעתיד)

זה יהיה נוח אם תהיה לי פינת החתלה בתוך חדר האמבטיה ממש? מצד אחד הוא נשאר חמים מהאמבטיה ומצד שני גם לח. כרגע אין שם מקום לזה אבל אני שוקלת איזה שיפוצון קטן בחדר הזה (לא נגעתי בו בשיפוץ כשנכנסתי לדירה) ואני יכולה להערך לכזו אופציה. אבל לא ראיתי את זה אצל אף אחד מחבריי אז אני תוהה אם זה רעיון טפשי. מה דעתכן?
 
לפי דעתי ממש לא

אם לי היה מקום כזה שאפשר להלביש את האפרוחית באמבטיה שהיתה קטנה(נוטלדה בפברואר) זה היה מעולה. אחלה של רעיון שכדאי לישם.
 

lb4

New member
תשובה

אצלינו יש משטח יחסית מרווח של השיש שבו הכיור שקוע וזה מעולה. עד היום הוא יושב שם ואני מנגבת אותו או לחלליפין בקיץ יושב על השיש והרגליים בכיור רק לשטיפה וכד. אם זה ממש פינת החתלה הייתי שוקלת שנית, אם זה משטח שגם אח"כ משתלב במראה הכללי של האמבטיה אז ממש כן.
 

Amoureuse

New member
המחשבה היא בכיוון של פינה על השיש

יש ל כ-1.20 מ' בין הקיר לתחילת האמבט עצמו, כיום יש שם סתם כיור פשוט תלוי באמצע ואני רוצה לשים שם ארון כיור. אם אני מתכננת מראש את השימוש הזה אני לא אשים יחידת ארון כיור קנויה, אלא אשקיע בארון מנגר עם שיש מעליו, שיהיה מספיק עמוק, שהכיור לא יהיה באמצע אלא יותר קרוב לאחד הצדדים וכך ישאר מספיק מרחב בצד השני לשימוש הזה. אני מניחה שבזמן החתלה או הלבשה שם אני אניח משהו על השיש כמובן, כי שיש זה קר. יש משטחי ריפוד כאלה, נכון? יש למישהי הערכה כמה גודל מינימלי צריך בשביל זה? רוחב, עומק? האמת שהרעיון עלה בדעתי ממש אתמול בעקבות השרשור הזה + שרשור על גידול "תינוקות ירוקים" בפורום הריון ולידה - חשבתי שמשטח החתלה ממש ליד הכיור יעזור לי להשתמש פחות במגבונים חד פעמיים. מזל שזה בא ממש לפני שאני מתכננת את ההשקעה הזו באמבטיה!
 

tutik1

New member
יש כיום תו תקן לזה, כולל מין מעקה קטן

בצדדים. את יכולה לברר בחנויות לרהיטי תינוקות.
 

Amoureuse

New member
עשיתי עוד קצת חושבים והתבאסתי

העומק שיש לי שם ממש לא יספיק לכלום (מה שמגביל זו הדלת, ואני לא מתכננת להיכנס לשיפוץ שיכלול הזזה שלה). אז אני מחפשת רעיונות לאלתורים. נראה אם האינטרנט יעלה משהו מוצלח. אני בטח לא הראשונה שחשבה על זה (במסגרת הטרנד הירוק במיוחד). אני באמת אבדוק גם מה אומר התקן.
 

Lucy4

New member
../images/Emo36.gif../images/Emo36.gifתו תקן לשידת החתלה../images/Emo26.gif../images/Emo26.gif

חשוב היה לי גם לציין......( מתוקף תפקידי...
.) אחרי שקראתי את כל השרשור.......... שלשידת החתלה יש תקן מאוד ספציפי ממכון התקנים הישראלי ( כמו כל כסא בטיחות ,עגלה, כסא אוכל וכו' כך שלא כל בעל מלאכה/נגר/ מפעל יכול 'לבנות' את פינת ההחתלה ולזכות באישור/תקן כך שכל אילתור או משהו כדומה הוא לא בטיחותי! וכמובן שכל אחת תעשה כעולה על רוחה ובהתאם למה שמתאים לה אבל כפי שלא 'משחקים' עם כסאות בטיחות חשוב גם פה להקפיד
 

Lucy4

New member
ואם כבר בזה עסקנו

אז נמשיך במלאכה... להל"ן קישור בנושא ההמלצה מדברת על שידת החתלה אפשר לקחת את הנקודות הרלוונטיות.....
 

ממולדה

New member
אבל אין בהכרח קשר

בהנחה שחמים ונעים בבית, אין בעיה לשטוף טוסיק בכיור, לעטוף במגבת ולקחת לחדר השני להחתלה והלבשה. (אגב, בהתחלה-בהתחלה גם את האמבטיות הייתי עושה לו בכיור... זה חוסך מים רציני).
 
נכון שאין קשר בהכרח

אבל זה יכול להיות נוח יותר שהמים הזורמים צמודים לפינת ההחתלה ולא עוברים חדר. גם בעניין שימוש במגבונים לא חד פעמיים. (אני מנסה להרגיל את עצמי למחשבות האלו, בכיוון של תינוק יותר ירוק. לא בטוח שאעמוד בזה בסוף...) למזלי רונצ'יק אמור להיוולד באמצע אפריל, מבחינת מזג אוויר זה אידאלי (טפו טפו חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה)
 
למעלה