BLaCk magiCat
New member
לא קשור, אבל...
תמיד אומרים שמכשף (אוף, מילה לא נחמדה, אבל "עוסק במאגיה" לא מתאים כי זאת יכולה להיות גם שחורה) לא יפגע (או לפחות אמור לא לפגוע) באחרים או בעצמו. הקטע של "האחרים" די מובן, אחרי הכל מגיל 0 גדלנו על נו-נו-נו אל תגרום לנזק לסביבה, חוקי החברה בנויים על העיקרון הזה ולכל דת יש דיברות שאוסרות פגיעה זו... אבל הקטע של "העצמי" קצת יותר מעורפל, כלומר האם הפגיעה היא סובייקטיבית למכשף עצמו או שיש סטנדרט מסויים? כלומר אם המכשף מזוכיסט ואוהב כאב, זו עדיין פגיעה? אשמח לדעת מה אתם חושבים...
תמיד אומרים שמכשף (אוף, מילה לא נחמדה, אבל "עוסק במאגיה" לא מתאים כי זאת יכולה להיות גם שחורה) לא יפגע (או לפחות אמור לא לפגוע) באחרים או בעצמו. הקטע של "האחרים" די מובן, אחרי הכל מגיל 0 גדלנו על נו-נו-נו אל תגרום לנזק לסביבה, חוקי החברה בנויים על העיקרון הזה ולכל דת יש דיברות שאוסרות פגיעה זו... אבל הקטע של "העצמי" קצת יותר מעורפל, כלומר האם הפגיעה היא סובייקטיבית למכשף עצמו או שיש סטנדרט מסויים? כלומר אם המכשף מזוכיסט ואוהב כאב, זו עדיין פגיעה? אשמח לדעת מה אתם חושבים...