לא קל להשתנות

לא קל להשתנות

אבל אני יודעת שבשנה הזאת שיניתי והשתנתי כל כך הרבה מהקצה אל הקצה. לפעמים היו לי ירידות קלות ואחריהן עליות קצת יותר קשות. אבל אומרים שאם עשרה אנשים אומרים לך שאתה שיכור אז לך תביט במראה יכל להיות שאתה כל כך שיכור שאתה פשוט לא מרגיש שיכור. אז יכל להיות שלפעמים קצת קשה להביט במראה וקשה לקבל ביקורת אבל הפעם אני בוחרת לבקר גם את עצמי ויודעת שאני עדין לא מספיק שונה. פעם היה לי קשה לדבר ולמי ששמע מהצד והביט מהצד היה נראה כאילו הכל לא מובן, נכון אפילו אני שניה אחרי זה לא ממש הבנתי מאיפה יצאו לי המילים. והיום אני עובדת על החלק הזה עוד קצת להבין מאיפה זה בא לי ולא סתם לירות מילים באויר, לא תמיד זה מצליח לי אבל אני עדה לעצמי בחיי שאני משתדלת. משתדלת להגיד משתדלת לא לטעות ולפגוע באחרים רק בגלל שלי רע, ובכלל משתדלת שהרע יהפוך לטוב. אני ממש לא מרוקאית אבל יש לי יש לי פתיל כזה קצר מאז שאני קטנה תמיד אמרו לי את את בסדר אבל כשאת כועסת עדיף לעוף לכל הרוחות לפני שאת שואגת. נכון זה נכון . אז אני משתדלת קצת לקרר את הפתיל ולהפוך אותו לשתיל יותר יפה יותר רך אולי אפילו חיובי. לפעמים הכוונה טובה אבל כשהמילים לא נכונות זה יוצא כל כך הפוך מהמטרה ומגיע למקומות שלא רצינו בהם. אופי אופי אבל שהעיקר יתקבל ביופי
 

° זואי °

New member
את יודעת

גם אם אומרים לך שהשתנית, וגם אם זה לא תמיד מוצא חן בעיני מי שאומר לך, זה עדין לא אומר שזה רע. אם לך עצמך טוב עם השינו, אז זהו שינוי מבורך.
 
אני רוצה להשתנות למעני

הסביבה לא משפיעה עלי בדרך כלל. אבל יש דברים שאדם שומע על אחרים מכל מיני מקומות וחושב לעצמו שיכל להיות שיש בזה משהו. כאן אני לא ממש מדברת על שמועות אלא על חשיבה פרטית שלי. ביקורת עצמית שלי . ודרך אחרת פחות הרסנית. אי אפשר לשנות אופי זה ברור. אי אפשר לשנות מזג חם זה ברור. גם אי אפשר לשנות את העוצמות של הפגיעות האישית של כל אדם.. אבל ניתן לשנות חשיבה וזמן תגובה. והיום כשאני חושבת עוד כמה דקות זה מרגיש לי אחרת.. עדין לא הצלחתי להתגבר על הכל אבל אני יודעת שאכפת לי (מעצמי) ואני משתנה למען עצמי.
 

° זואי °

New member
את הבסיס אי אפשר לשנות

אבל בהחלט יש המון דברים באופי, באישיות, במזג שכן אפשר לשנות. ושוב, אם זה משהו שאת רוצה עבור עצמך, זה השינוי הכי טוב שיש. בהצלחה.
 
מסכימה עם זואי לחלוטין

כל שינוי שיגרום לך לטוב הוא שינוי מבורך ולא לא תמיד חיבים להתיחס לסביבה קרובה ורחוקה לפעמים בחיים צריך לדאוג למספר 1
זיו
 

אל דן

New member
מה שאומרים לילדים ולמתבגרים

כשאתה כועס, תספור עד עשר ואז תנסה לברר למה אתה כל כך כועס ולמה אתה משתדל להדוף את הסביבה? שמא תיפגע ממישהו? אם לאחר מכן הגעת למסקנה שכדאי לשחרר את הברקסים..לך על זה..ואם לא...... בכל מיקרה התבוננות עמוקה פנימה באופן עצמאי (יכולת אינטרוספקטיבית) הינה תהליך מבורך
 

galia1962

New member
כייפ לקרוא אותך ילדה../images/Emo140.gif

ויודעת כמה קשה לשנות דפוסים והרגלים.. אבל כשהשינוי בא מתוך צורך פנימי, מתוך הכרה שזה באמת לטובתינו, אז מאמינה, שניתן לבצע אותו, לאט ובהדרגה, עד שיהפוך לחלק מאיתנו... בהצלחה לך ילדה
 
גם ההצלחה רצופה בדרכים קשות

מה שבטוח שהדרך יכולה להיות יותר נעימה ואני מקווה שאני אמצא אותה. תודה
 
איך תדע...

המשכיות טיבעית או שינוי מהותי...האם נדונתי מראש לשינוי,כחלק ממה זה שאני.או משפיע יותר על הכוון,ואם כך בעצם אין זה שינוי בכלל.אלא רק צעד טיבעי...כך או כך בהצלחה.
 
תשנה ניק אתה יודע

גם אני טובה בשינוים. ההבדל בנינו שאני מכריזה על ההצגה. .. ואת ההצגה שניסית להציג לא ממש הבנתי. או שהבנתי יפה מידי
 

כבר לא

New member
שינוי

להערכתי, אי שם, בתקופת הילדות, אנו בונים לנו דפוסי התנהגות, למשל: ילד אשר חש לא אהוב(ואין הכרח כי הוא אכן היה לא אהוב, אלא כי כך הוא הרגיש,נקודה,ומנקודת הנחה זו,בנה את עצמו) ימשיך ויבנה את כל מהלכי חייו כ'לא אהוב', וכלא ראוי לאהבה, וישיק זאת על כל תחומי החיים:זוגיות,הורות,עבודה,חברים... הוא אמנם יסתיר זאת, אך יפעל מנקודת מוצא זאת. אי לכך, במטרה לשנות, להערכתי, יש לחזור לילדות, להבין כיצד ראינו את עצמינו שם, באספקטים השונים,במרכיבים השונים של ילדותינו, להבין את המציאות כפי שהיא, לצאת מחוזקים, ורק לאחר התחזקות, ליצור משהו חדש בכל האספקטים בחיינו.
 
ילדה

הפתיל הקצר,השאגות,הכעסים... כל אלו הם רק סימפטומים בשביל שינוי אמיתי צריך לחפור עמוק,למקומות הכי כואבים והכי סגורים,לחטט בצלקות ישנות ובפצעים פתוחים ואז השינוי,הוא בא מעצמו.והשקט מגיע לבד. שיהיה בהצלחה במסע אל עצמך. מסע לא פשוט,אבל משתלם.
 

GOG 1

New member
עולם הפוך

אחת רוצה לדעת להתפוצץ השניה רוצה למתן את ההתפוצצות
 
כנראה הפוך על הפוך

ותאמיני לי שאני מתה לצעוק. את זוכרת..יודעת..יש ימים כאלה שלפני הסערה אתה שקט.. בעצם למה לצעוק אם בשקט לא שומעים אותך?!
 
למעלה