לא נגעתי-חישוב עונתי של השמ"ט

z2s3

New member
תפוז פסל את אסף ב מניהול 442

בדיוק בגלל התבטאויות אינפנטיליות , אישיות , ומשמיצות כמו שלך פה , ובצדק גמור ! יניב הצליח לשנות זאת אחרי עבודת נמלים סזיפית מולם , תוך הבטחה שהעינין לא ישנה שוב לעולם ! אני לא מבין מאיפה אתה שואב את החוצפה להתעמר בו ביחד עם חבריך ללהקה , לגדף , להשפיל , לבזות ולקלל אותו אישית . ומנהל נוסף עוד מעניק לך לגיטימציה לכך באותו שירשור ! יותר מכך...הוא עצמו משתף פעולה פאסיבי עם ההילולה הזאת , ולאורך השנים מאפשר כאילו בכוונה לשכמותך להמשיך עם הפיאסקו הזה ! לדעתי צריך לחסום אותך כעת .
 

termometer

New member
בתור אחד שנחסם עשרות פעמים

ופתח עשרות משתמשים,לא הייתי מדבר על חסימות של משתמשים אחרים. בטח לא כאשר הבן אדם אומר דברים נכונים ואמיתיים,סוף סוף, ולא בורח מהאמת. והיומיים האחרונים פה הוכיחו את זה. ואני אומר את זה בתור אחד שמסתכל מהצד. לא הבעתי את דעתי בעניין לאורך כל השרשורים(ובכלליות אני לא מתעסק במלחמות-אבל הפעם גם אני הרגשתי צורך להגיד את מה שאני חושב בסופו של דבר).
 

z2s3

New member
תשובה מאוד אינטיליגנטית ! ../images/Emo45.gif

כשתשכנע אותי במה אני אישית קשור לנושא של בועז , אטרח להמשיך לענות לך ... סוף סוף האמת ...אתם טוחנים את החרטא הזאת כבר 6 שנים , וגם תמשיכו עד מאה ועשרים , כי הוא מקרקס לכם ת'נשמה ! לא יאומן מה איזה בועז עצמאי או שכיר יכול לעשות לעשרות אנשים ...
 

termometer

New member
אנחנו טוחנים? תראה מה אתה עושה...

הרי אפילו בועז כבר הסכים...תמשיך לחפור
 

בועז ד

New member
../images/Emo140.gif

ל-lightofgod התנצלתי בפני כולם,הודתי בטעותי בפני כולם,הכותרת והתוכן שהושאר עדיין רלוונטי כי ככה עובדים בשמ"ט ביחוד שבסיום השירשור הייתה הודעתי על קבלת ההערות וההתנצלות בפני כולם. כמו גם תיקון של החישוב החיזוי עצמו על פי ההערות שקיבלתי מחלק מהחברים על מנת שהכל יהיה שקוף וברור. סך הכל אין לי מה להסתיר-התחזית מופיעה ברבים כמו שהיא לטוב ולרע. באם מה שהפריע לרבים כאן בפורום היה שיטת החישוב היא תשונה בדיוק כפי שהחברים ביקשו.ואני אבדוק ואתן את הנתונים כפי שהם כי לי זה חשוב (כדברי סברס).ובצדק !! בקרה עצמית גם אם התחזית תסתיים ב-5% הצלחה !!! אין קשר בכלל. לאחר שהשירשור נהפך לים של גועל נפש ורובו נהפך לפגיעות אחד בשני נטו בלי שום פורפורציה מצאתי לנכון למחוק את רוב התוכן של השירשור שעמד על יותר מ-115 תגובות. חבל שהדבר לא הובן בצורה שהיה צריך להיות מובן. כבר בשירשור העכשווי יש תגובות כאלו (ראה ערך מטייל) שמוגדרות בלקסיקון הנורמלי תת רמה. אין לי כוונה להתעמת עם אדם כזה,להגיב אליו,להתייחס אליו בכלל מלבד הודעה ספציפית זו.שיתבגר קצת אולי יבקש סליחה. בכבוד רב בועז
 

בועז ד

New member
הערה נוספת ל-ל-lightofgod

הערה נוספת ידידי לצערי הממשק בתפוז כזה שאם אתה מוחק הודעה ראשית כל התגובות אליה נימחקות,כולל גם תגובות ענייניות ולגיטמיות עלי להבהיר זאת . באם יכולתי הייתי מוחק אך ורק חלק מההודעות,את ההודעות הרלוונטיות הייתי משאיר ומתנצל ומקבל אחריהם.אך בגלל האילוץ הנ"ל של המערכת נימחקו גם הודעות ליגיטמיות של חלק מהחברים שאליהם התייחסתי וקיבלתי בהודעה שלי בכותרת "השירשור צונזר". בועז
 

bennyfromabba

New member
באם באם באם...

הפורום הזה כבר מזמן הפך לבדיחה עם הניהול הפרנואידי/דיקטטורי/אווה פארוני (אין צורך למחוק את המיותר..). בעיני האין-טיפול בקרקס ההזוי הזה, שלעיתים רחוקות עוסק במזג אוויר ובעיקר עוסק ב"למי יש יותר גדול", הוא לעג לתפוז ולמשתמשיו.
 

termometer

New member
כל מילה נכונה..../images/Emo45.gif

בועז כבר לא עובד עלינו,אלא רק על עצמו כרגע.
 
אכן השרשור הזה צריך להמחק

ואפשר להסתפק בסיכומים במאי. כל אימותי הביניים סתם יוצרים שרשורים מביכים עבור הפורום הזה. אני את שלי אמרתי בנוגע לתחזיות הללו שרק פוגעות ביוקרה המקצועית של מי שנותן אותן. אם כבר אתה מתעקש בועז, על התחזית וסיכומי הביניים, תן אותם באתר שלך בקישור של התחזית השנתית ולא על דפי הפורום. כך תשחרר את הפורום משרשורים מפלצתיים שלא מחמיאים לא לך ולא לפורום.
 

termometer

New member
סיכומים זמניים זאת לא הבעיה נועם...

הבעיה היא צורת ההגשה שלהם,וכשהיא שגויה אז זה טוב מאוד שחברים פה שמים לב.(חבל שבועז מתעקש להעלים עין) אם דרך החישוב תהיה הגיונית,הכל יהיה טוב.
 

termometer

New member
אז אתה משלים עם העובדה

שבועז לעולם לא יחשב הגיונית את הדברים? הבנתי עם מי יש לי עסק...
 

z2s3

New member
ואם הוא טועה , אז מה ?...

תתלה אותו ? ! ! זה פשע לטעות ? ! ...ומי אתה שתקבע פה מי טועה ומי צודק ? אלוהים ?... ומה כל כך איכפת לך אם הוא טועה או צודק בכלל ? אני אגיד לך למה זה בוער לכם בתחת - הבן אדם הזה הכניס אתכם ( או את מי שמשפיע עליכם ) לטראומה חסרת תקנה , וכל מה שממריץ אתכם ( ולצערי הרב גם אותו...) הוא חיסול חשבונות רגשי וחסר כל רלוונטיות למה שהוא כותב בכלל ! אם מישו אחר היה מעלה את ההודעה שלו , היו מתייחסים אליה אולי 3 אנשים ב 4 הודעות ...וגם זה בהגזמה פראית ...
 

termometer

New member
אתה רק מחפש לריב איתי נכון?../images/Emo8.gif

נסיון עלוב זלאמי.אני לא אגרר לרמה שלך ולא אתקוף אותך כמו שאתה רוצה. אם אתה רוצה אז בכיף במסרים,כהרגלינו,ולא על דפי הפורום.
בכל אופן,לא הגזמת בכלל בתיאורים שלך... לא רציתי לתלות אותו וזה לא פשע לטעות. אם היית גם עוקב אחרי השרשור היית מגלה להפתעתך שאפילו לא נטלתי חלק בויכוח הזה,אבל הגבת להודעה שלי רק בכדי להכליל אותי.אבל סבבה. נעזוב את זה ונחזור לעניין. כל פשעי היה סיכום שכתבתי לגבי מה שאני חושב על הנושא. אז דעתי היא שבועז טועה,כמו שהוכח כאן כבר ושלא ינסה לעבוד עלינו וכדאי שישנה את שיטת החישוב שלו-למענו,ולמען השקט כאן(זה לא הויכוח הראשון על הנושא וגם לא העשירי). ושוב בבקשה ממך,תפסיק בבקשה לכתוב דברים לא לעניין כמו כל הפסקה האחרונה שלך,אליה בכלל לא אתייחס.
 
למעלה