לא מצליח

djroyz

New member
לא מצליח../images/Emo10.gif

אני לא מצליח לקנות צוללות ולא לתקוף עם מטוסים למה?
 

freesoul21

New member
צוללות דורשות הרבה מאוד אנשי צוות,

יכול להיות שאתה לא יכול לגייס את כמות הדרושה
 

cohenman

New member
חחח בזכותך

חיסלת לי כל כך אנשי צבא ככה שיש לי 40 אלף מינוס אנשי צבא ולכן אני יכול לגייס מעל 43 אלף אנשים :) 40% בערך מהאזרחים =] לי עד האיפוס לא יהיה בעיה של אזרחים
 

freesoul21

New member
תמיד מוכן לעזור,

קרה משהו למשחק, כל דפי עזרה לא עולים,כשאני לוחץ על מדינה כדי לקבל פרטים גם זה לא עובד, תקפתי מישהו עם מסוקי ASW כדי להוריד צוללות(בדקתי לפני זה שיש לו צוללות) ניצחתי היה רשום שהורדתי לו 2 צוללות אבל כאשר אני נכנס לחדשות מלחמה אני רואה הכל אפס, כאילו לא הורדתי לו כלום.
 

cohenman

New member
חחח שמת לב

שערן העלתה את ההתקפה החדשה ולא היה בא שום פונקציה שעבדה טוב שום דבר לא עבד בה זה משהו מדהים
 

freesoul21

New member
כל צוללת דורשת 80 אזרחים(הזולות)

יש לך מספיק כסף?יש לך מספיק אזרחים לגייס?
 

djroyz

New member
הוא פשוט לא נותן את האופציה

אחריה שנכנסתי לצוללת שאני רוצה ד"א מה בקשר לתקיפת מטוסים היה לי מעל 50 מטוסי קרב ומפציץ אחד של 25 טכנו.. ולא נותן לתקוף
 

freesoul21

New member
לגבי צוללות, אין לך כפתור BUY בתוך

מסך של צוללות או כפתור BUY כשכבר בחרת איזה צוללת אתה רוצה לקנות. לגבי מטוסים אתה צריך 50 יחידות(שים לב, ללא התחשבות ברמה) של מטוסי קרב ו24 יחידות(ללא התחשבות ברמה) של מפציצים
 

djroyz

New member
אהההההההה אוקייייי ים כסף ואזרחים

בעסה ולגבי צוללות אני נכנס לצוללת שאני רוצה והוא לא נותן לי ואז אין לי BUY אבל לפי מה שאני מבין עכשיו אין לי מספיק אזרחים בשביל הכמות הזאת של הצוללות או המטוסים טוב אני ינסה מסוקים שאלה אחרונה?! איך מרגלים אחרי מצב צוללות מטוסים? מטוס UAV?
 

freesoul21

New member
הנה הסבר על התקיפה החדשה

התקיפה נקראת Limit Respond, תקיפה זאת פותחת חלון של 48 שעות(כל פתיחת חלון עולה 10 תורים) *כל תת תקיפה עולה 3 תורים 1.Bombing Run-הפצצה:*בהתקפה משתתפים 24 מפציצים ו 50 מטוסי קרב *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות של מטוסי קרב וטה"א של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוס:1-2500 חיילים,1-75 טה"א,1-50 מטוסי קרב, כל הראדרים של האוייב יושמדו. 2.Artillery Barrage-התקפת ארטילריה:*דרושים 100 יחידות ארטילריה *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות הארטילריה של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוס:1-1000 חיילים,1-100 ארטילריה. 3.Navy Attack-תקיפה ימית:*דרושים 3 ספינות קרב *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות ספינות קרב של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוס:1-3 ספינות. 4.Soften Enemy Positions-ריכוך עמדות אוייב:*דרושים 48 מסוקי קרב *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות הטה"א של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוס:1-250 טנקים,1-350 רכבים משוריינים,1-50 טה"א. 5.Stealth Attack-התקפת חמקן:*3 צוללת משתתפות בהתקפה *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות הצוללות של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוג עד ל5000 אזרחים. 6.Deep surprise-הפתעה עמוקה:*דרושים 24 מסוקי ASW. *סיכויי הצלחת המשימה תלויה בכמות הטה"א של האוייב והרמה הטכנולוגית בהם *אם המשימה מצליחה אתה יכול להרוס:1-7 צוללות.
 

freesoul21

New member
לא, אתה נכנס לקניית נשק בוחר לקנות

לויינים, כל רמה שלהם מייצגת כמה צילומים תוכל לעשות, קונה לויין, הולך ל SPY CENTER נכנס ל- PHOTO SATELLITE(משהו כזה) מכניס מספר מדינה שאתה רוצה לרגל ושלח.
 

djroyz

New member
ד"א שאלתי על המסוקים כי המידע

באתר לא עובד נראה לי שנפל שם משהו
 
למעלה