לא ממש קשור ובכל זאת אני חייבת לשאול

לא ממש קשור ובכל זאת אני חייבת לשאול

האם גם אתן התבקשתן לתת טביעת אצבע בקופ"ח מכבי? האם הסכמתן? מה דעתכן על העיניין ? האם יש בכך סיכון כלשהו?
 

lilth

New member
../images/Emo12.gif

על מה ולמה טביעת אצבע?? ולא, לא נראה לי שהייתי מסכימה! (אבל אני גם נורא נגד החוק הביומטרי, אני מאוד לא אוהבת שחודרים לפרטיות שלי)
 

Koru

New member
אני כן

ונתתי בלי לחשוב יותר מדי (ככה זה כשמבקשים ממך בטיפת חלב, את עם תינוק על הידיים, ורק רוצה לגמור עם החיסון הצפוי. לא ממש חשבתי
) הייתי מאד מוטרדת מזה הרבה מאד זמן, כבר תכננתי איך אני הופכת עולמות שיוציאו אותי מהרישום הזה.. לא שהיתה לי ממש תוכנית. כעסתי על עצמי בטירוף. דווקא בגלל חוק המאגר הביומטרי נכתבו הרבה כתבות בעניין והבנתי שזה לא כל כך נורא - זה מאד שונה מהמאגר הביומטרי. זה דומה למה שיש בלשכת התעסוקה וכל מי שהיתה מובטלת בשנים האחרונות (למשל אני) מכירה. זה דומה קצת גם לתהליך שמחליף בדיקת דרכונים בנתבג למי שנרשמה לזה (שם זה עוד פחות מרתיע כי זה כף יד שלמה, ותיכף ההסבר). המידע הנשמר שם לא מאפשר לזהות אותך מתוך טביעת אצבע שלך אלא רק לאשר שהאצבע הזאת היא שלך. זאת רמה לגמרי אחרת של פירוט המידע. אי אפשר לייצר טביעת אצבע מזויפת על סמך המידע הזה. לכן אגב בנתבג דווקא בגלל שזה כף יד שלמה, רמת המידע עוד יותר נמוכה, וזה עוד פחות בעייתי. בשורה התחתונה, תמיד עדיף לסרב, אבל אם נתת כבר ואת אוכלת את עצמך כמו שאני עשיתי, אז אפשר להפסיק.
 
תודה על העידוד וההסבר

אכן מייסרת את עצמי על הרגע התמים שבו הסכמתי לתת את טביעת האצבע שלי...
 

מירלה37

New member
../images/Emo4.gifאף פעם לא שמעתי על זה, גם לא ניתבקשתי

לכך. ממש מוזר, יש לך בכלל אופציה לסרב במידה וזה הופך להיות נוהל??????????
 
נתתי ודווקא שמחתי

כי הגעתי לרופא מומחה וגיליתי שאין לי את כרטיס קופ"ח של הילד. צ'יק צ'אק סידר לי רישום ביומטרי וקיבל אותנו.
 

judith4

New member
אני בשוק אני בהלם אני המומה

מה זה הדבר הזה??? טוב, נחכה לתורי.
 

אורora

New member
כן התבקשתי

וממש במירמה. הפקידה ( של רופא הילדים ) אמרה לאנשים אתם יכולים רגע לשים את האצבע שלכם כאן. הרבה אנשים (ולא טיפשים) שמו בלי יותר מידי לחשוב, על אוטומט ואח"כ מאוד כעסו. אני סרבתי. לא רוצה שתביעות האצבע שלי יהיו במאגרים. שום דבר טוב לא יצא לי מזה.
 
למעלה