לא לקטול!!!

KeyserSoze

New member
יש לי הרגשה שאני יודע מה הבעיה

אל תפתחי את הפה שלך בזמן הסקס (ורצוי גם בשאר הזמן)
 

Funkadelic

New member
אולי את שואלת אותו כל הזמן שאלות

במהלך הסקס ואז הוא מתעייף ונמאס לו??? וברצינות, קשה לענות בלי שתגידי מה זה באמצע הסקס. אם הוא מתעייף ומפסיק אחרי 2 דקות אז תשלחי אותו דחוף למכון כושר + 50 בריכות כל בוקר. אם הוא מתעייף אחרי שעה אז אולי תנסי לגרות אותו יותר לפני (אוראלי וכאלה) כדי שיגמור יותר מהר.
 
איפה שעה?!... אולי 10 דקות...

אני חושבת שאני אתחיל לדבר איתו על ריצות בוקר משותפות להגברת הרומנטיקה
 

yarivos

New member
שלום ניקול.

התופעה שציינת שכיחה ומקובלת.. בגיל הזהב. שיחות על ריצות בוקר משותפות יגבירו את הרומנטיקה רק אם את יוצאת עם אלי אנה. (איך כותבים את זה?!?). אולי כדאי שתתחילי לעבוד במיטה במקום להפיל את כל הנטל עליו ? ואולי הוא בכלל טוחן מישהי אחרת כל היום ומגיע הביתה עייף ?
 
שלום יריב.

העלית השערות ראויות לציון. כנראה שהתופעה באמת מוכרת לך מקרוב (גם אתה לא יודע לזיין?!). ואם אתה חייב להיות עויין אשמח שתעשה את זה במקום אחר.
 
ניקול אין שום קשר בין המשיכה שלו

אלייך לבין העייפות שנופלת עליו באמצע הזיון. זו אחת הטעויות הבסיסיות אצל נשים. המאמץ בזיון הוא דיי גדול גם אם הוא מאד נעים. אנחנו לא שמים לב לעניין אבל זה מאמץ אדיר. החבר שלך הוא לא מכונה. לא מסובבים סוויץ' והוא עכשיו יתנדנד עד שתסובבי את הסוויץ' בחזרה. אפילו שהוא מאד דלוק עלייך אפילו שהוא מת על הזיונים איתך מתישהו הוא מתעייף. אגב , יכול להיות שאתם שוכבים לעיתים קרובות (אולי יום יום, אולי כמה פעמים ביום) אז המתח המיני דיי יורד. תנסי לשכב איתו אחרי שלא נפגשתם שבועיים..... אין צורך להתבעס מזה אין צורך לעשות מזה עניין. התשוקה שלו כלפייך לא אבדה. תתייחסי לזה בהבנה והוא ימשיך תוך זמן קצר את יודעת מה ? יכול להיות שהוא לא ימשיך בחדירה אז הוא ידאג לענג אותך בדרך אחרת.
 
כל מה שאתה אומר נשמע הגיוני והכל...

אבל בגלל שזה לא קרה לי בעבר - קשה לי להבין אותו. אולי גם בגלל העובדה שהחבר הקודם שלי היה אנג'ייזר קטן... (טוב נו, בכלל לא קטן
). בכל אופן, תודה על התשובה הרצינית ועל הבגרות (שלא כשאר החוכמולוגים כאן).
 
תחשבו לקנות...

איזה מולטי-טריינר. או לגוון בתפקידים וגם לשחק קצת
כל הגברים מתעייפים מתי שהוא. גם אני...אחרי שלוש,ארבע,חמש,שש שעות...תלוי אם זה בבוקר או בצהריים...בבוקר אני יכול למשוך כל הבוקר...בצהריים הרבה חפוזונים...בערכ...מי הולך לישון ???
 
בושה וחרפה!!!

מה קורה בפורום הזה? אי אפשר לענות לשאלות בלי לפגוע? מה זה פורום של התנצחויות? ולך ניקול את פשוט מקסימה איך שאת הגבת בצורה חכמה ובקור רוח. הרבה הצלחה!
 
ניקולי כפרה..באמת מה הקשר?

הבעיה אצלו , לא אצלך.
זה קרה לי לפני שנה בערך, הוא היה עייף..בכלל..לא רק מהסקס. מה לעשות, גם זה קורה.
 
מממממ....

דיברנו... והוא פשוט אומר שהוא עייף. לא שאלתי אותו אם זה קרה לו בעבר, אבל אני מניחה שהוא במילא יגיד שלא - כי בתכל'ס פדיחה להודות בדבר כזה. אולי אני אשים לו ויאגרה בקפה?!...
 
למעלה