לא לעונש קולקטיבי

  • פותח הנושא RERE
  • פורסם בתאריך

RERE

New member
לא לעונש קולקטיבי

לפני חודשים מספר היו הפגנות במדינה נגד עונש קולקטיבי לערבים רצו שיענישו רק את המחבל שהתאבד ולא את מי שהסית אותו או יותר נכון רק בתנאי שההוא יגיד בפה מלא אני הסתתי כי אנחנו לא צריכים להיות אנשים שהורגים חפים מפשע(מעניין למה במלחמה לא מסתכלים על זה ומפציצים מתקנים עם אנשים הרי אולי יש שם כאלו שהיו מעדיפים לאל להילחם כמו שיש אצלינו כאלו שמלא מעונינים להלחם בערבים) אז לדעתי צריך להמשיך בעקביות ולא לשנות כיוון (אפילו שזה היגיע לתל אביב כי לי אינו שונה תל אביב מירושלים ומהשטחים ואם דרשתי מהמתנחלים לא להגיב אין לי זכות לדרוש בגלל שהיגיע לאזורנו כן להגיב (איני חשוד בשנאת אחים יהודים)זה הכל בציניות :-((((
 
למעלה