לא להתרגז תאמרו לי?
שולחת הודעות על ימי הורים לפני שבוע. לפני כן מודיעה להורים שמי שרוצה לבוא בזמן שיותר נוח לו, שיודיע לי. בימים האחרונים כמה הורים מתקשרים לאמר שלא נוחה להם השעה בהם הזמנתי אותם. אני מנסה לבוא לקראתם, מזיזה פה, מזיזה זם. היום כבר התרגזתי על אמא: טלפון לפני כחצי שעה שהיא לא יכולה בשעה שקבעתי לה. לא יכלתי לשתוק, אמרתי לה שחילקתי את הפתקים לפני שבוע, למה רק עכשיו היא מודיעה לי. כי ככה היא יוצרת לי חור של כחצי שעה. היא אומרת לי: ניסיתי יומיים אבל לא היתה תשובה. עוד יותר עניתי לה בלא נחמדות, עניתי לה שאני כל הזמן בבית, כשאני לא בבית יש מזכירה אלקט', ויש גם מייל אותו יש לה. תגידו לי, שלא אתרגז? כמובן שבשבילה אבוא מחר לפני 16:00 לבי"ס.
שולחת הודעות על ימי הורים לפני שבוע. לפני כן מודיעה להורים שמי שרוצה לבוא בזמן שיותר נוח לו, שיודיע לי. בימים האחרונים כמה הורים מתקשרים לאמר שלא נוחה להם השעה בהם הזמנתי אותם. אני מנסה לבוא לקראתם, מזיזה פה, מזיזה זם. היום כבר התרגזתי על אמא: טלפון לפני כחצי שעה שהיא לא יכולה בשעה שקבעתי לה. לא יכלתי לשתוק, אמרתי לה שחילקתי את הפתקים לפני שבוע, למה רק עכשיו היא מודיעה לי. כי ככה היא יוצרת לי חור של כחצי שעה. היא אומרת לי: ניסיתי יומיים אבל לא היתה תשובה. עוד יותר עניתי לה בלא נחמדות, עניתי לה שאני כל הזמן בבית, כשאני לא בבית יש מזכירה אלקט', ויש גם מייל אותו יש לה. תגידו לי, שלא אתרגז? כמובן שבשבילה אבוא מחר לפני 16:00 לבי"ס.