לא להאמין ...

לא להאמין ...

ממש המערב הפרוע .... ללכת לישון ולקום בבוקר שבת לקורא שרצחו אדם בפאב באילת ... צמרמורת .. מ פ ח י ד ... מה אפשר להגיד .. ריטואל שחוזר על עצמו .. תנחומי למשפחת הנרצח שבת שלום לנו ..
 

knoc

New member
אני עצמי הייתי בעיר אני צעיר שיוצא

לבלות וממש מפחיד היו כל כך המון ערבים כל כך המון אנשים כמו בחופש ומה שראיתי במרכז תירות זה נידת עם שלוש שוטירים שיושבים בחניה בתוך האוטו וזהו ממש בושות איפה איפה כל המגבניקים כל הסיורים פשוט הרלם עוד מעט יהיה פה..
 

ערן שחר

New member
מה יש לך מהערבים ? הם חארות

אבל במקרה הזה זה פלילי, סיכסוך בין עברינים
 
אני לא יודעת מה קרה לעיר שלנו ..

כשהגעתי לאילת הכל היה שקט .. מי שמע אז על רצח , מי שמע על יריות בפאבים ..? אני לא יודעת מה קרה לאחרונה לעיר הזאת .. מפחיד לחשוב על הכיון שבו היא מתדרדרת . הלוואי והמועצה החדשה וראש העיר החדש ישכילו לעצור את ההתדרדרות הזאת ..
 

pilovich shahaf

New member
20 עצורים בחשד להשלכת רימון .......

לכל המבזקים 08:23 27/11/2003 נתניה: 20 עצורים בחשד להשלכת רימון לעבר תחנת משטרה המשטרה עצרה הלילה 20 חשודים בהשלכת רימון רסס לעבר תחנת משטרה בנתניה. חלקם יובאו הבוקר להארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר. במשטרה מעריכים כי הרקע לאירוע הוא פעילות המשטרה בעיר נגד העבריינים.
 

יעקבי ש

New member
שרון, העיר גדלה וזו אחת התוצאות.

את כותבת "כשהגעתי לאילת הכל היה שקט" אני לא יודע מתי זה היה, אבל ככל שהעיר גודלת, ככה מתרבות בה התכונות שקיימות בערים גדולות בארץ ובעולם, למשל, תאונות דרכים, זיהום סביבתי וגם מקרי רצח. אני זוכר, לפני שנים כאשר בוסי ז"ל נרצח ברחוב הראשי, זה היה אירוע יוצא דופן שריגש את כל התושבים. (אוכלוסיית העיר מנתה כ - 12,000 תושבים) בתקופה הנוכחית, מתבצעים בעיר בין שלושה לארבעה מקרי רצח בשנה וזאת כאשר האוכלוסיה מונה כ - 55,000 תושבים. בגדול אפשר לומר שהיחס בין מספר התושבים חמספר מקרי האלימות, נשאר יציב. ומה אפשר ללמוד מזה לגבי העתיד ? כשעירנו תשגשג ותגדל, יחד עם התועלת שבשגשוג, יבואו גם תופעות הלוואי הבלתי רצויות. אז כשנשמע על תכנון שכונה חדשה בת 10,000 תושבים בנחל רודד, כדאי שנתכונן גם לצפיפות בחופים, לפקקים בכבישים ולגידול באלימות. זה הולך ביחד ואל תגידו "לא ידענו" בברכה
 
שרון מה זה קשור לראש העיר

ולמועצה ??????????????????? לא זכור לי שראש העיר הוא מפקד המשטרה והמועצה הם השוטרים תעדכני אותי יש חוקים חדשים בעיר ואנחנו לא יודעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
סליחה , אבל יש קשר

נכון , אולי ראש העיר הוא לא מפקד המשטרה וחברי המועצה הם לא שוטרים אבל יש להם תפקיד חשוב הם אלה שמובילים את העיר ..הם אלה שיכולים להשפיע ולתת צריך רק רצון ויכולת . יש לטפל באבטלה , בחינוך {הרי ידוע שאלימות זה כתוצאה מחינוך לקוי} מקומות בילוי אחרים וצורות בילוי אחרות , וחוץ מזה חומד , אין חוקים חדשים לא בעיר הזאת ולא באף מקום , ההגיון אומר שהנהגת העיר יכולה להשפיע המון על מה שקורה בעיר . ועוד משהו , את הצניות שלך בבקשה לא עלי ,בסדר?
 
שרון הנה דוגמא

כשנרצחה אילנית נחמני זכרונה לברכה אחד מחברי המועצה היוצאת והים בתפקיד בכיר מאוד האשים את ראש העיר גבי קדוש ברצח ואפילו היו שני עיתונאים עדים במקום אז התשובה שלי אליךך היתה שאולי נאשים את ראש העיר כי את ראש העיר הכי קל להאשים הבנת...................
 
תגיד לי משהו ...

אני מתישהו האשמתי את ראש העיר או את המועצה ברציחות ???? לא . אני בסך הכל אומרת שיש בכוחם להשפיע על דברים והגיע הזמן שהם יעשו משהו . הבנת????
 

דב שרף 2

New member
הסבר לרמתך........כוכב כחול

באים אתה לא מבין מה הקשר, אנסה להסביר לך במילים פשוטות. ראש העיר וחברי המועצה אמורים להיות בראש ובראשונה דוגמה אישית. הם, ובעיקר ראש העיר הם הם המכתיבים את התנהלות העיר בהתנהגותם וביחסם לחוק. עתה, אני מקווה שאתה מבין................
 
אני עדיין לא מבין מה הקשר

גם אם ראש העיר וחברי המועצה יתנהגו למופת וישמשו דוגמא ויקום איזה מטורף שיבוא לו לרצוח מישהו בגלל סיכסוך מסוים אז אתם חושבים שהוא יעצור רגע ויחשוב שבגלל ראש העיר וחברי המועצה הוא יעצור אתם ממש חיים בכוכב אחר גם שרון וגם דב
 

דב שרף 2

New member
יש לך בעיה רצינית-כוכב כחול

זה לא הזמן ןלא המקום להסבר נוסף. כנראה שכולנו בבעיה רצינית באים אתה עדין לא מבין................
 

hagara1

New member
כוכב כחול

קח לדוגמא את ראש עיריית ניו יורק ג'וליאני. אני מקווה שתסכים שבזכותו הפשיעה ירדה בעיר.
 
הגרה מסכים אבל יש הבדל

בניו יורק המשטרה היא תחת אחריותו של ראש העיר ופה בארץ זה לא עובד ככה אז יש הבדל עצום נכון שגוליאני עשה מהפכה בעיר אבל זה בכלל לא דומה למדינה שלנו לתשומת ליבך
 

hagara1

New member
כוכבכחול ההבדל לא גדול כל כך

אם ראש העיר ידרוש אכיפה הולמת מהמשטרה ויגבה את צעדיה (הכל במסגרת החוק כמובן),שיתוף פעולה שכזה בתוך העיר הקטנה שלנו יביא לתוצאות!
 
למעלה