לא כל הפלסטינים הם ישמעאלים

יונקון

New member
לא כל הפלסטינים הם ישמעאלים

יש מהם שהם צאצאי הפלשתים. יש מהם צאצאים של המצרים שטופי הזימה, ויש מהם כאלה שמעוררים את כל המהומות, צאצאי העמלקים שונאי ישראל. אצל היהודים יותר פשוט: מגן-דוד מנורה ובית"ר.
 
אין צאצאי פלישתים, כי הם לא נשמרו

כעם במאות האחרונות של בית ראשון ובמהלך בית שני. הם התבוללו בגויים מסביבם, כולל בין היהודים. ערביי ישראל הנקראים פלסטינים הם ערב רב של עממים שונים, כשהעיקר שבינהם הם ערבים מיותר מ-10 מדינות ערביות ואפילו מוסלמים מבוסניה (למשל תושבי ג'סר א-זרקא ליד עתלית הם בוסניים שהיגרו לכאן בתחילת המאה ה-20). יש מעט ערבים שהם גם ממוצא יהודי, יהודים שהתבוללו עם ערבים וצלבנים שנותרו בארץ במאות ה-12-13, והיום הם נמצאים בעיקר בגליל (בעיקר נוצרים) ובדרום הר חברון (מוסלמים). אבל אלה מעט יחסית, כי ערבים העדיפו לרצוח יהודים ולא להתחתן איתם. בכל מקרה כיום כולם ערבים מיאה ביל מיאה אחוז, שונאי ישראל ומשתינים בקיר.
 

סוהי

New member
צודק רוג'ר...../images/Emo45.gif

אחרי הדילול שעשה שמשון הגיבור בפלישתים - לא נשאר מהם הרבה. שאל את דלילה...היא היתה שם.
 

סוהי

New member
אתה צודרעק....../images/Emo163.gif

באמת מיותר לציין דברי שטות כאלה....
 
רוב הפלשתינים הם מוסלמים צאצאי

החשאשינים שהיו צבא האמירים והכליפים במאות ה17 וה 18 צבא של רוצחים צמאי דם שסוממו בחשיש מעורבב באופיום לפני שיצאו למסעות הרצח שלהם כדי לשלוט ולהרחיב את הממלכה. לאחר תום תקופת האמירים והכליפים הם נרדפו וברחו והגיעו לארץ ישראל וכאן התיישבו.
 

שירז7

New member
הפלישתים הקדמונים

הגיעו מאיי הים האיגאי, הם בני יפת ולא היה להם שום קשר לישמעאלים. שהם מבני שם, עם תערובת של בני חם שהגיעו מאפריקה. במקומם הגיעו שבטים ערביים מערב הסעודית שנאלצו להימלט משם בגלל רציחות ונקמות דם מסורתיים, כפי שמתנהלים העניינים שלהם עד עצם היום הזה. ופתאם אימצו לעצמם את השם פלסטינים, אין להם שפה פלסטינית, אין להם תרבות פלסטינית, אין להם דת פלסטינית ואין להם מסורת פלסטינית. ואילו לנו יש שפה עברית עתיקה שדיברו בה פה בארץ, יש לנו תרבות יהודית, יש לנו דת יהודית עתיקה ששרירה וקיימת עד עצם היום הזה, וכמו כן יש לנו מסורת ארוכת שנים מאז ועד עצם היום הזה.
 

יונקון

New member
אכן כי כן שירז

איזה עם בעולם תמצאו אצלו את אבינו מלכנו, אדון עולם ואל מלא רחמים? תפילות נשגבות ופיוט נהדר! "הכשר", הפלסטינים המציאו? על 39 אבות מלאכה, הפלסטינים דיברו? גאולת יובל בשנת יובל, הילולא כמנהג מזרח וחסיד, כפרות של תרנגול, פרה אדומה לטהרה, שיר המעלות לתהילים, האם לפלסטינים יש איזו שהיא נחלה בעניין? בטח שלא. לפחות שימלאו את שבע מיצוות בני נוח. דיינו.
 

שלדר

New member
כן, בדיוק...

היהודים, כחולים עם עיניים בלונדיניות כמו אברהם אבינו
 

onlytrue

New member
ה"פלסטינים" מתחלקים

ל 2 מקורות עיקריים: -תושבים מקוריים של הארץ שמרביתם יהודים שהתאסלמו בכיבוש המוסלמי. (ניתן למצאם בעיקר בגליל ובגדה) -מהגרים מהארצות השכנות:מצרים ,סודן, סוריה ועירק שהגיעו ב"עליות" מקבילות לעליות של היהודים.
 

Vodjanoj

New member
להאלה המתעניינים בסוגיה זאת

ממליץ בחום על סיפרה של ג'ואן פיטרס "מאז ומקדם".
 

שירז7

New member
גם אני ממליצה על הספר

הוא נמצא פה לידי, ומעניין מאד לקרוא בו.
 

ish50

New member
ולמי שהספר לא ממש פה ולידו

יהיה מעניין לקרוא את התקציר והכתבה שלצידו - ללא ספק
 

ami1948

New member
אתם צודקים גבי גזית עינב מיכאלי יבי

אני חושד שאלה שעובדים ברדיו ובטביזיה ובממשלה השמאלנית הם הישמעלים למה אני חושב כך .יש עוד מישהו שחושב כמוני הם כל הזמן תומכים באויבנו גייס חמישי אני רואה בהם כלבים משהו רואה בהם אחרת הם שמחים לאיד כאשר הם מראיינים יהודים מהצד הימני עד מתי כלבים מדברים עד מתי תהיו שפלים כאלה שמחים לאייד בינפול אויבך אל יגל ליבך שנואים שמאלנים אני מהחל לכם השמאלנים הרעים שאלהים ישלם לכם בכל מחלות מיצריים רשעים ארורים שונאי יהודים ושמחים לאייד השם ישלם לכם כפרי מעללכם רשעים שונאי יהודיםורשעים בחושך ידמו לא ישאר בכם משתין בקיר שופט כל הארץ אותכם יעמיד למישפט חד צדדים עוקצים את המיסכן והניכשל אלהים לא יסלח לכם עדת כלבים סבבונו אויבי העם שטינקרים מה לא תעשו בישביל רייטינג כלבים רשעים דרך רשעים צלחה לועגים לעם ישראל בשם התיקשורת שלם להם כפרי מעלליהם ולא יותר בינפול הימין אל ישיש ליבך אנא אלהים גאל את עמך ישראל רשעים
 
למעלה