אתה מזכיר לי אותי אחי
אתה מזכיר לי אותי אחי וזה מפחיד, ככה בדיוק הרגשתי כמוך פעם, אני בן 26 היום, ובגיל שלך לא הייתי פופולארי, לא היו לי חברים חוץ מאחד שניים שגם לא היה לנו משהו משותף ביחד, הם בעולם ואני בעולם אחר, אבל פתאום, ביום בהיר אחד, קרה אסון לצערי ואחותו של חבר שלי נפטרה, הלכתי לנחם ותתפלא אבל שם הכרתי את אותם חברים שאני איתם בקשר עד היום, החלפנו טלפונים, ולמחרת כבר החיים התהפכו עלי, נהייתי מאחד שאין לו חברים לאחד שכולם רוצים להיות חברים שלו, הייתי בגיל שלך, התחלנו לצאת כל יום נפגשנו כל יום ואני מדבר איתך על לא אחד ולא שניים אלה ממש חבורה שלמה של אנשים שנהנתי ועד היום אני נהנה לבלות איתם, קיבלנו רישיונות והתחלנו בראייסים עם מכוניות, השתוללנו, יצאנו למועדונים הכרנו בחורות, רבנו מכות עם חבורות אחרות, עשינו פיקניקים בים, ממש הכל, כל זה התחיל אחי בגלל שהרגשתי כמוך, בגלל שהרגשתי לבד, בגלל שהייתי זקוק לחברים, והם הגיעו, במקום הכי לא צפוי, במקרה ובסיטואציה הכי לא צפויה, כבר לא הרגשתי לבד אחי, אני עד היום לא יודע מה המתכון ואיך משיגים חברי נפש, אבל אני יכול להגיד לך דבר אחד, ובנשימה עמוקה אני כותב לך את זה אחי, אני מאמין שבגלל שאתה מרגיש עכשיו לבד, ברגע אחד, במקרה מסויים שאף אחד בעולם לא יכול להכין אותך אליו ולהגיד לך מתי, יבואו אלייך אנשים שאיתם אתה תגדל כל חייך, אנשים שיהיה לך טוב איתם, וגם עכשיו אפילו אחי, אל תוריד פרופיל ותגיד אהלן וסהלן לכל מי שרוצה להיות חבר שלך, תבחר אותם בקפידה, תבחר מה ומי מתאים לך ומי לא מתאים לך, ואת מי שלא מתאים לך שים אותו בצד ותאמין לי, תאמין לי אחי, החיים עוד יחייכו אליך, המצב הזה שדיברתי עליו מקודם עוד יבוא אלייך לבד, במקום שאתה הכי לא מצפה לו, במקרה שאתה חושב שאתה הולך לעשות משהו מסויים, החיים שלך ישתנו מקצה אל קצה. שלך באהבה