לא יודעת להתמודד

האם סקס הוא הכל

האם סקס הוא הכל בקשר?! האם בשביל זה את נכנסת לקשר?! מה קרה לאהבה טהורה ? לכמיהה? האם זה לא קיים יותר? ופרטנר לחיים זה כנראה צורך של כל אדם, בשלב זה או אחר של חייו
 
ברוכה הבאה../images/Emo135.gif

איזה כינוי מתאים בחרת. ברוכה הבאה לביתנו, את מוזמנת להניח את התיק הכבד, לחלוץ את הנעליים ולהרגיש בנוח. תיכף הפופקורן מוכן. כמו שליאורה אמרה, חלק מהסיבה שהקמנו את הפורום היא מה שאת מתארת. גם כשאדם יודע שהוא א-מיני, הסביבה לוחצת, לא תמיד מקבלת, וגם אם כן, לפעמים הם ממשיכים ללחוץ בלי לשים לב. פה אנשים לא יקראו לך פריג'ידית ולא ינסו לתרץ את חוסר המשיכה המינית שלך באלף ושניים תירוצים שחוקים. פה את פשוט בסדר. לפחות עד שנתחיל לריב מי מחזיק את הפופקורן. אז אל תפחדי. אנשים צריכים להתרגל אלינו, ומישהו צריך להיות הא-מיני הראשון שאומר "הנני" כדי שזה יקרה. תמיד יהיה מי שלא יקבל את הא-מיניים, אבל יש גם המון אנשים שלא מקבלים את היהודים ואנחנו בכל זאת עם חופשי בארצנו, כי היהודים התאגדו והפגינו נוכחות. בנוגע לחבר וקשרים רומנטיים, יש פה לוח מודעות להיכרויות בין א-מיניים, ואנחנו מבקשים מאתרי היכרויות להוסיף לנו קטגוריה גם אצלם. אם הרבה א-מיניים יצהירו על עצמם בגלוי, יהיה לך קל למצוא חבר כזה, עם ציפיות דומות לשלך. בינתיים, את מוזמנת לספר עוד על עצמך.
 
בנושא החבר

אני חושבת שבגלל מכאובי העבר, אני כבר נואשתי מחבר, או מגברים בכלל. כל העסק הזה עושה לי את החיים יותר קשים, ואני לא רוצה את החיים שלי יותר קשים גם ככה, אחרי ה"יציאה" של הקהילה הרבה יותר קשה לי להתמודד עם עצמי, שקיבלתי הגדרה, עד אז חשבתי שזה משהו חולף היום אני יודעת שלא, ועכשיו התחיל התהליך של לקבל את עצמי, את מה שאני. וחבר, וואו, זה רחוק אלפי קילומטרים ממני, ואני לא יודעת, להתחיל עם כל הסיפור הזה עוד נראה לי ממש כבד. מי אני? חיילת, נערה אבודה, ממרכז הארץ. היה לי חבר הוא היה מקסים, שכבנו כי רציתי לרצות אותו,אבל לא יכולתי לסבול את זה יותר, זה חנק אותי. נפרדתי ממנו למרות שנורא אהבתי אותו, מאז אני לבד ודי טוב לי עם זה.
 

הלולנית

New member
שלום../images/Emo140.gifמתוך חוויות שלי,ומתוך

סקרנות,רציתי לברר (איתך,עם מי שקורא את ההודעה)- האם מעולם לא חשת/ם בשום דחף מיני כזה או אחר? או שאת/ם כן מצליחים לזכור תחושה רחוקה מעומעמת של דחף,שמסיבה כלשהי הוחלט לא לתת לו דרור? האם גם כאשר אתם בינכם לבין עצמכם,צופים באיזה סרט
,תמונות וכ'ו,לא מתעורר היצר? תודה.
 

wingate

New member
הם באמת מסוגלים להעליב...

אבל הרבה פעמים תגלי שלמרות שהתגובה הראשונית לאו דווקא חביבה, אחרי שהם חושבים על זה קצת אנשים מקבלים את זה, וחלקם יתמכו בך אקטיבית (כלומר, יחפשו לך גבר א-מיני) וזה יפצה על כל מי שלא מוכן לקבל את זה :). בקשר ל"להישאר לבד"... אני חושבת שזה חשש של רוב חברי הפורום. אבל שוטטות ב aven חושפת הרבה א-סקסואלים שמצאו מערכות יחסים, כך שיש תקווה.
 
מפצה או לא

זה לא עניין של לפצות או לפצות על עלבונות החברה, ולמה שיחפשו לי גבר א-מיני, מה אני אדם מוגבל שלא מסוגל להסתדר לבד?! וכ"כ הרבה אנשים בפורום הזה מדברים על היכרויות, על מה כל ההתלהבות... הרי טוב לנו לבד... אז תהנו מזה, יש לנו (או לפחות לי) כ"כ הרבה זמן לחיות, אין לי לאן למהר.
 

wingate

New member
לא לא לא

הם מחפשים לך גבר א-מיני כדי להראות את הקבלה שלהם, כדי להוכיח שהם לא שופטים אותך. הם עושים את זה בשבילם, לא בשבילך.
 
אז הקטע הוא

שהם לא מחפשים לי גבר א-מיני, כי הם לא יודעים שאני כזאת... ואם הם היו יודעים אז הם למעשה עושים מעשה סוציומטי?
 

wingate

New member
לא סוציומטי

הם עושים את זה כדי להראות לך את מידת הקבלה שלהם אותך. אין בזה שום דבר סוציומטי. הם מנסים להראות לך כמה הם אוהבים אותך.
 

p019

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo176.gif

אין ממה לפחד. זה חלק ממה שמגלים כשמוצאים שאת לא לבד. אני מקווה שכחלק מהדחיפה שלנו באמצעי התיקשורת - כולם ידעו מה זה א-מיניות ויקבלו את זה, ואז יהיה יותר קל לספר לאנשים ויהיה להם יותר קל לקבל אותנו כפי שאנחנו. ישר כוח.
 
בקשר לתקשורת

הרבה קהילות מקבלות יחס ציבורי כזה או אחר ועדיין זה לא אומר שמקבלים אותם... האם לכולם נוח לספר על מה שהם?! את חושבת שלנערה בת 19 יהיה קל לעמוד מול החברים שלה ולהגיד להם: "חבר'ה, תקשיבו, אני א-מינית..." אז זהו שלא!
 

moti2111

New member
את מסקרנת .

את ממש מסקרנת . יש מצב שנדבר במסנגר או באי סי קיו או מייל ? את נשמעת לי ממש מענינת . תני לי להבין אותך ... למה בנים לא מגעים לשורש הענין ? מה הכוונה ? [email protected] מייל ומסנגר 218526479 אי סי קיו תצירי איתי קשר יהיה מעניין לא מחפש ערום וסקס את פשוט מסקרנת אותי. מוטי
 
תקשיב

א. תודה רבה... ב. למה בנים לא מגיעים לשורש העניין? אתה גבר, תחשוב מה יקרה אם אני אבוא לנער צעיר בן 20 ויגיד לו שאני ממש אוהבת אותו אבל אני לא מעוניינת בסקס. הם לא מבינים, או לא רוצים להבין. וחוץ מזה שאני חושבת שלבנים יש בעיה כלשהי אם קרבה נפשית, לא הכללה, אבל הרבה מהבנים הם כאלה.
 

ויניארד

New member
אני יכול לענות לך על שאלה אחת

לא, זה לא נורמלי. האם זה בסדר? לדעתי האישית כן, אבל כל אחד זכאי לדעה משלא.
 

שש פלוס

New member
האדם הוא יצור חברותי

ולא משנה מה הם היצרים המיניים שלך, הצורך בלחלוק עם מישהו את החיים הוא צורך ברור ומוסכם (כמובן השאלה באיזה מינון), כך שאל תשלי את עצמך שיהיה לך טוב ונחמד אם תחיי לבד. מחקרים מוכיחים שאנשים נשואים חיים כשנתיים יותר מלא נשואים :)
 
הוא צודק, חלקית

יש מחקרים שמצביעים על היתרונות הבריאותיים שבחיי נישואין, אבל איני יודע על כאלה שהתחשבו בבירור באפשרות הא-סקסואלית (שכשלעצמה זקוקה למחקר נוסף), כך שלמעשה לגבי הללו אי אפשר לומר בשלב הזה.
 
למעלה