לא יודעת אם זה הפורום המתאים...

אקסיומה

New member
לא יודעת אם זה הפורום המתאים...

אבל מה שהביא אותי לכאן זו התחושה שאני לבד.
ז"א, אני בסך הכול מאוד אוהבת חברת אנשים, יש לי ידיד טוב כבר כמה שנים ויש את החבר המקסים שלי שנמצא לצידי... אבל לפעמים אני באמת מתגעגעת לשיחות כייפיות כאלה עם חברה טובה. אני מכירה אנשים מהעבודה ומעוד כל מיני מסגרות שהייתי בהן, אבל לשום דבר אי אפשר לקרוא "חברות" אמיתית. אלו אנשים שאני רואה בעבודה, אומרת להם שלום בסוף היום וזהו, שום קשר ביני לבינם, ולא בגלל שאני לא רוצה. אני באמת מנסה להתחבר וליזום מפגשים ופעילויות, אבל באמת שכלום לא קורה, ואני די משתעממת רוב הזמן ומרגישה לבד. אני לא טיפוס "סטנדרטי", וזה משום מה מאיים על אנשים (צריך להכיר אותי כדי להבין למה אני מתכוונת...) מה שכן- אני אופטימית מטבעי, ואני מחפשת להכיר אנשים אופטימיים. הגעתי למקום הנכון?
 
היי הגעת לפורום הנכון!

אני מאמינה שצריך את החברות הטובות האלה... אני יודעת שאי אפשר בלעדי זה ושמרגישים שמשהו חסר כלומר אפשר בלעדי זה אבל כמובן שמשהו יחסר לך. אני "איבדתי" בתקופה האחרונה בשנה האחרונה את החברה הכי טובה שלי, קשר מיוחד במינו... ככה שאני מבינה על מה את מדברת על התחושת לבד הזאת... תמשיכי לחפש! אם לא במקום שאת נמצאת בו עכשיו אז במקומות אחרים אנחנו תמיד במגע עם העולם עם אנשים תמיד מכירים ואולי עוברות לידך בחורות נחמדות ששווה להכיר אותן, ולכי תדעי אולי בסוף כן תתפתח חברות עם אלה שאת עכשיו רק אומרת להם שלום לפעמים קשה להתקרב לאנשים. ותשמעי ברור שאנשים ירתעו מאחרים מהםם! אנשים לא רגילים מרתיעים כי קשה לקבל ולהבין את מי ששונה ממך אבל אני מאמינה שאת לא בחורה מאיימת או רעה את רק צריכה למצוא אנשים שיתחברו אלייך ושדומים לך. וכמובן שהגעת למקום הנכון תרגישי נוח לבוא לכאן ולדבר (וכמובן שגם בפרטי אם בא לך)
 

RayoDeLuz

New member
הגעת לפורום הנכון ../images/Emo24.gif

קרן, 18, מקנדה:) מוזמנת לשתף מה שבא לך גם על גבי הפורום וגם במסרים..:)
 
מבינה אותך

אני ממש מבינה על מה את מדברת. גם לי הייתה תקופה די ארוכה בחיים שלא היו לי חברות בכלל או ליתר דיוק הייתי בקשר עם כל מיני אנשים שאני לא יודעת אם בכלל ראוי לקרוא להם בני אדם.... ובכיתי על זה המון כי הייתה לי תקופה (קצרה,לצערי) שהכרתי בחורה מקסימה וחכמה והיינו בקשר והיינו החברות הכי טובות אחת של השניה. הכרנו בכלל באיזשהו קורס ששתינו עשינו. גם אני ממש לא טיפוס "סטנדרטי" ולדעתי אין דבר כזה טיפוס "סטנדרטי"...רק דגים מתים שוחים עם הזרם ו"חושבים" כמו שכולם מצפים מהם לחשוב ואין להם שכל משלהם כי הכי חשוב בעיניהם זה לחיות את החיים בצורה כמה שיותר קלה וחס וחלילה להביע דיעה המנוגדת לדעת הרוב. לדעתי, את צריכה להישאר בדיוק כפי שאת ואת כבר תמצאי את האנשים המיוחדים שמתאימים לך.
 

אקסיומה

New member
תודה על התגובות...

זה באמת מעודד קצת. אני מניחה שבאמת יהיה בסדר בסופו של דבר (חייב להיות, לא?
)
 

בר39

New member
וואו ../images/Emo20.gif

אני מתחיל הלראות את זה יותר ויותר מרגיש מוכר כלכך בעידן המודרני כנראה שאנחנו מתרחקים או ש... אנשים שחושבים מעט שונה (כמונו)שלא חושבים שהם חייבים לחשוב זהה לכל העדר פשוט נפלטים מהעדר בין אם זה בחברויות כאלה ואחרות ובין אם זה בעבודה מקווה לשמוע שגם מהפורום תצאנה חברויות חדשות ,של שיחות קפה ובילויים סופש מקסים
 
למעלה