לאן ?
אחרי תקופות קשות עם עליות וירידות הגעתי למקום שהוא די בסדר מבחינתי כשאני מסתכל קדימה אני לא רואה כלום מה באמת הבן אדם צריך? כל הנורמות של החברה שזה נישואים ילדים ומה עוד? אני מרגיש די אווטסיידר מול החברה הנורמטיבית אבל איפה שהוא די צריך את זה נמאס כבר לחבוט בעצמי עם כל מיני שאלות שאין להם תשובות איך דברים יכולים להשתנות ולא לכיוון של הרס עצמי?
אחרי תקופות קשות עם עליות וירידות הגעתי למקום שהוא די בסדר מבחינתי כשאני מסתכל קדימה אני לא רואה כלום מה באמת הבן אדם צריך? כל הנורמות של החברה שזה נישואים ילדים ומה עוד? אני מרגיש די אווטסיידר מול החברה הנורמטיבית אבל איפה שהוא די צריך את זה נמאס כבר לחבוט בעצמי עם כל מיני שאלות שאין להם תשובות איך דברים יכולים להשתנות ולא לכיוון של הרס עצמי?