לאה רבין

thetruth48

New member
לאה רבין

היתה היום ידיעה כי היא כבר מאושפזת שבועיים בבית חולים נלחמת במחלת הסרטן. יש שמועה כי מצב הוא קריטי ויש שמועות אפילו יותר גרועות
 

אלוני.

New member
עם של רואי חשבון

לא לחינם אומרים היהודים: אחרי מות , קדושים אמור .
 

danidin

New member
שתחזיק עוד 4 חודשים

היא זכתה לראות את אוסלו מתרסק את שבס מורשע שתחזיק עוד 4 חודשים ותראה את ברק יו``ר האופוזיציה תרגישי טוב לאה
 

vwalla

New member
יא חארות איך אתם מדבים

אתם פשוט עושים לי בחילה אין לכם טיפת אנושיות. דעותיכם הימניות מעבירות אותכם על דעתכם ומריחקות אותכם מצלם אנוש. אתם ממש שמחים שהיא במצב הזה ומכניסים פוליטיקה האם היא תראה אם ברק באופוזיציה או לא. טוב אז לצערי יש שמועות שהיא כבר נפטרה ובכל מקרה מאוד כדאי שתקראו את ההודעות שלכם שוב ותראו לאיזה שפל הגעתם. לא תמצאו שמלאן ששמח לדוגמא שלילי שרון ז``ל נפטרה או התיחס בציניות לנושא זה והשפעתו של אריק.
 

hadaralt

New member
תגובה ל- WWALLA

אין ספק שההודעה שהגבת עליה אכן היתה חסרת טעם, אך לגיטימית מצד מי שחושב כך, הלא אנחנו מדינה דמוקרטית. אך משום מה רק לצד אחד מותר להיות דמוקרטי. כשיצחק רבין ז``ל, עלב בוקר וערב במתנחלים , זה היה לגיטימי, אך חס וחלילה , שמישהו יקח לדוגמא את כל ``היוסי שרידים`` למיניהם. אין ספק ,שאדם במצב חולי או חלש מכל סיבה אחרת, אין זה הזמן לצחוק עליו או לבקר אותו. תרבות הדיבור בארץ הגיעה כבר לדרגה כזו שממנה אי אפשר כבר לרדת וממנה , אני מקווה שכולנו רק נעלה. (גם אתה, מגיב יקר). השפה העברית עשירה מספיק כדי שנמצא את המילים הראויות שנשתמש. ובנימה אופטימית זו, אאחל ללאה רבין ולכל חולי ישראל רפואה שלמה וישועות ונחמות לארץ שלנו. נ.ב. אין אני שותפה לדעותיו של הכותב `` שאיחל`` מה שאיחל ללאה רבין , אך יחד עם זאת , זו דיעה ולמרות שאין היא רצויה וראויה היא לגיטימית.
 

airman

New member
אתה טפש

מה זה הטפשות הזאת. אני לא מבין מאיפה בכלל המחשבות האלה שלך באות. תתביש
 
למעלה