shapira meir
New member
לאבייתר
לאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
לאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
ענק ! אתה גדול מהחיים שפירא !!!!!!!לאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
מאיר.....הרגת אותי מצחוקלאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
הוא הכין לי את החמור לפי בקשתי במסרמאיר.....הרגת אותי מצחוק
![]()
![]()
![]()
מה אני אגיד לכם.....הוא הכין לי את החמור לפי בקשתי במסר
אישי ! אני מטורף על חמורים !!!!! אני חמור וגם שפירא חמור ואנו גאים להיות חמורים !!!!!!!![]()
![]()
![]()
החמור בעל חיים אדיר למרות קוטנו.מה אני אגיד לכם.....
תהנו![]()
מסכים עם כל מילה ! יחי החמור !!!החמור בעל חיים אדיר למרות קוטנו.
החמור הוא בעל חיים נאמן, סבלן, חכם, עקשן כשיש על מה, ובקיצור, כשיש לך חמור יש לך על מי לסמוך כי הוא "חמור עבודה". אפילו הפכתי אותו לסמל אישי ואשתי יודעת שבמקום בו רואים חמור חייבים לעצור ולצלם, ובכרתים יש המון, והחמור ועץ הזית עומדים באותה רמת חשיבות.
והנה תמונה שלי כמובן:מסכים עם כל מילה ! יחי החמור !!!
ולעולם אבל לעולם, אל תשכחו שחמור הוא כלי התח"צ הראשון בהסטוריה ומקומו של החמור לכן תמיד בפורום שלנו ולפני כולם !!!
ד.א כאשר סוף סוף יגיע המשיחלאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
על חמור לבן מדגם שוסוןד.א כאשר סוף סוף יגיע המשיח
על מה הוא יגיע?????? תשובה נכון מאוד על ח מ ו ר שבוע יותר טוב שהיה לנו
על זהעל חמור לבן מדגם שוסוןאסון![]()
![]()
ד.א כאשר סוף סוף יגיע המשיח
על מה הוא יגיע?????? תשובה נכון מאוד על ח מ ו ר שבוע יותר טוב שהיה לנו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.