לאבייתר

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
מאיר.....הרגת אותי מצחוק

לאבייתר
יתר החמורים אחרי שאחזור מכרתים
מאיר.....הרגת אותי מצחוק
 

shapira meir

New member
החמור בעל חיים אדיר למרות קוטנו.

מה אני אגיד לכם.....
תהנו
החמור בעל חיים אדיר למרות קוטנו.
החמור הוא בעל חיים נאמן, סבלן, חכם, עקשן כשיש על מה, ובקיצור, כשיש לך חמור יש לך על מי לסמוך כי הוא "חמור עבודה". אפילו הפכתי אותו לסמל אישי ואשתי יודעת שבמקום בו רואים חמור חייבים לעצור ולצלם, ובכרתים יש המון, והחמור ועץ הזית עומדים באותה רמת חשיבות.
 
מסכים עם כל מילה ! יחי החמור !!!

החמור בעל חיים אדיר למרות קוטנו.
החמור הוא בעל חיים נאמן, סבלן, חכם, עקשן כשיש על מה, ובקיצור, כשיש לך חמור יש לך על מי לסמוך כי הוא "חמור עבודה". אפילו הפכתי אותו לסמל אישי ואשתי יודעת שבמקום בו רואים חמור חייבים לעצור ולצלם, ובכרתים יש המון, והחמור ועץ הזית עומדים באותה רמת חשיבות.
מסכים עם כל מילה ! יחי החמור !!!
ולעולם אבל לעולם, אל תשכחו שחמור הוא כלי התח"צ הראשון בהסטוריה ומקומו של החמור לכן תמיד בפורום שלנו ולפני כולם !!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה