לאאאאאאאאא

לאאאאאאאאא

להיתקרב לארט סטודיו מחירים טובים... יחס חרא ... נניח ותקנו משם משהו והוא יתקלקל. או שהוא לא מה שחשבתם.הכסף שתוציאו על הריצות .והנסיעות. או המישלוח . כבר עדיף ליקנות מכל חנות והיחס.. בכל מצב אתם תיצאו בוכים .לא משנה החליפו לכם. או לא . כל זה אחרי ששלמתם . לפני. גם לא תקבלו יחס מאיר פנים .. אבל ניסבל .. הם פשוט מתייחסים כמו רובוטים.ועוד בהתחשב בעובדה שאתה לא קונה סטוק בקיצור שומר נפשו ירחק .
 

RoieL

New member
נצל"ש הידעת? מטאור הוא בעצם חבילת שי לחייל

ולד זפלין מתאחדים. או שרק אני בג'ט לג?
 
מתאחדים עם בונהם ג'וניור,לא סתם!

בהתחלה היו שמועות על התאחדות עם דייב גרול והתחלחלתי.אבל אם מישהו יכול לקחת את מקומו של ג'ון בונהם זה רק ג'ייסון בונהם.זה בדם שלו. <אגב,מה נסגר בסוף,הם מתאחדים רק להופעה לזכר המנהל חברת תקליטים ההיא,או יוצעים לטור בנוסף?>
 
הו,מי יתן בישראל!

למרות שהמחירים בטח יהיו יותר יקרים מהבית שלי...ואם לא בישראל,אז במדינות קרובות!אני מוכן להקריב הקרבה גדולה ולטוס ללונדון בשביל לראות הופעה של זפלין,למשלP:
 

NYMets Man

New member
לדעתי גרול מאוד מאוד מתאים

הבנאדם חי עליו, ולשניהם יש רגל שהיא עילוי... ולמרות שגרות תמיד יזכר כזה שפירק מערכות, בתקופות מאוחרות יותר (שהוא תופף לקווין אוף דה סטון אייג') הוא היה אדיר וראו את ההשפעה של בונהם עליו
 
תראה,יכול להיות שיש השפעה מסוימת מבונהם

בתיפוף של גרול,אבל ג'ייסון בונהם למד הכל מג'ון,כשהוא עוד היה בחיים.
 
למה זבל?זה לא

שהוא אמר "אנחנו לא מתאחדים כי אני לא מוכן להופיע עם הזבלים האלו!$^@#%&&%&$^&*" הוא רק אמר שהם זקנים מדיP: <הבדיחה הקורעת מצחוק על אין מספיק רופאים...>
 
למעלה