כ-11 עובדים ישראלים לא חוקים ומעסקיהם נתפסו

anifel

New member
6000-7000 $ וואוו

באמת מפתה....... הם צריכים להוסיף : הזדמנות להיות מסולק מצפון אמריקה לצמיתות, סכומי עתק לשכירות (כיף כיף כיף) 12-13 שעות של עמידה על הרגליים (בשביל הספורט כמובן) וכמובן אם יתמזל מזלם גם לחזור עם חובות לארץ הקודש :)
 

alexsandria

New member
לגבי החובות אני בספק גדול...

יש לי קרוב משפחה כמו שאומרים "מלח הארץ" שעבד בעגלות כמה חודשים והצליח לעשות קופה ממש יפה שתממן לו עכשיו תואר בטכניון... בכללי משהו קלוקל בשיטה שגורמת לצעירים הללו לקחת סיכונים ענקיים כדי להרוויח כסף מחוץ לגבולות ישראל.
 

buffalon

New member
אין שום דבר קלוקל מלבד העברה על החוק

סך הכל נסיון לעשות ארביטרז', לא חסרים מהגרי עבודה רבים בעולם, אולי רוב המהגרים לקנדה מידי שנה הם כאלו, אבל בשוליים יש את העוברים על החוק.
 

גיל110

New member
הנקודה היא שזה כסף שהם בחיים לא יעשו בישראל

עשו על זה פעם כתבה של שעה שלמה והראו צעיר שחזר מחודש עגלות כריסמס בארה"ב עם לא פחות מ-45,000 ש"ח (!) מאיפה היה צובר כזה כסף בישראל?! זה עצוב אבל כל כך הרבה כסף כנראה שווה את הסיכון כשאין לך מה להפסיד.
 

תלתל11

New member
למה לא יעשו בישראל?

אפשר לשדוד בנק, לעשות ביום אחד (וזה אפילו לא חייב להיות כריסמס!) לא פחות מחצי מיליון ש"ח!!!!
 

TrigATUSA

New member
זה שטויות

העובדה שמישהו אחד זוכה בלוטו לא אומרת שזה רעיון טוב להשקיע את כל זמנך ומרצך בקניית כרטיסים הרוב הגדול של העובדים בעגלות לא מרוויחים משהו אפילו קרוב לזה כמובן שלא עושים כתבה על מישהי שחזרה לאחרונה מקנדה אחרי 4 חודשים בהם הרוויחה נקי 1500$ בסך הכל
 

גיל110

New member
אבל השאלה היא האם אתה אומר "זה בלתי אפשרי"

כשזה כן אפשרי למרות האחוזים הנורא נמוכים. אגב, אותה חברה שראיינו את העובדים שלה, שעבדו בארה"ב, הוציאה לכולם H2B (הכתבה הייתה לפני שנתיים בערך), ולכן היה גם תלושים שניתן להשוות. שאר העובדים גם קיבלו משכורות יפות (בסביבות ה-20,000). הכתבה לא הייתה בשביל לעודד את הדבר אלא להבין מאיפה הוא מגיע וגם הציגו את הצדדים המאוד רעים של העבודה.
 


הם אפילו חוסכים בכרטיסי טיסה בכך שהם פונים לכאלה שכבר נמצאים בקנדה. ממש גאונות כלכלית. זה כבר ממש לקחת את השיטה ולחדד אותה. עוד מעט הם גם יבקשו כאלה שכבר מכרו את המוצרים כבר בארץ ורק יבקשו מהם להביא אתם את הכסף.
 

yhager

New member
מוכרח לציין שהמוכרת בוידאו ממש טובה

והיא לא אגרסיבית בכלל, הקונה שמח לקבל את כל הפלירטוטים שלה, ונראה שהגישה הלא-צפון-אמריקאית שלה גם משעשעת אותו וגם עובדת (הוא בטח חושב "מפגרת, אבל חמודה") - הרי המטרה היא למכור, לא לקבל נקודות על אינטליגנציה...
 

drz400e

New member
אותי הוידאו מגעיל

מלטפת אותו , צובטת לו את הלחי , נמרחת עליו. רק מדרגה אחת מעל לאפ דאנס במועדון חשפנות....
 
אז היא מכרה לו או לא? הבעת הפנים שלו

וההתבטאויות שלו מזכירות לי באמת לקוח של מועדון לילה מסויים.
 

drz400e

New member
וזה רק עושה את זה יותר מגעיל

יש לו בדיוק את הפרצוף של מישהו שמזיל ריר על חשפנית. אין לו שום עניין במוצר בכלל.
 

yhager

New member
אז זהו, אנחנו לא יודעים אם הוא קנה בסוף

או לא, אבל אני מנחש שכן. תראה, היא יכולה להיות סתם אהבלה זנותית מגעילה, אבל היא גם יכולה להיות אשת מכירות מצוינת שמזהה את הלקוח עוד כשהוא מתקרב לעגלה, ויודעת איך לדבר איתו ומה הוא רוצה. משום מה, כולם פה מניחים את הראשון, אני לא כ"כ בטוח. אני חושב שהיא גילתה שזה עובד, וזה מה שהיא עושה, וממש לא אכפת לה איך זה נראה.. היא פשוט עושה כסף...
 

drz400e

New member
דיברו על אגרסיביות ושימוש במיניות

שתי צורות לא לגיטימיות למכירה. הוידאו הוא דוגמא. זה הכל. למי אכפת םא היא מכרה לא מכרה או מאכילה יתומים בשעות הפנאי? אני מכיר כמה מוכרים נחמדים במיוחד , שלא עובדים כך ויש להם רשיון. שוב. אין קשר. מדוברים על הקבוצה שהיא עכשיו המטרה של שירותי ההגירה , ושהפרקטיקטת שלהם , כמו צורת המכירה (המבזה) הזאת היא דרך שהן מונחות למכור בה.
 

yhager

New member
למה מה שהיא עושה לא לגיטימי?

ולמה גמדים של כריסמס שמשקרים לילדים על סנטה זה בסדר? שלא תבין לא נכון, גם בעיני זה מגעיל, ואם היתה מדברת איתי ככה היתי בורח מיד, אבל זה שאני לא אוהב את הסגנון הזה לא אומר שזה פסול או לא לגיטימי. גם אם זה נראה וולגרי (וזה אכן וולגרי), כאמור, אותו אדם בסרטון מתנהג כאילו הוא לא ראה בחיים מוכרת כזו, אבל אי אפשר להגיד שזה מטריד אותו או מגעיל אותו. מבחינתי, אם היא עומדת בעגלה וצועקת על אנשים שעוברים לידה שיבואו, או ניגשת אליהם ומושכת אותם, יש בזה חוסר לגיטימיות, פלישה, פיתוי וכו'. אבל אם האדם ניגש אליה לעגלה, ומתנהלת שיחה, רדודה או לא, אז כל מה שקורה בין שני האנשים האלה מבחינתי בסדר.
 

drz400e

New member
זו היתה "שיחה" בעיניך?

נראה לי שאתה מתווכח סתם לשם הויכוח. אם היו אומרים לאישתך לכך היא צריכה למכור בעבודה , זה היה לגיטימי העיניך? אם היו אומרים לך שאתה צריך ללטף את הכתף, להשען עם הגוף ולצבוט במיניות את הלחי של הלקוחות העסקיים שלך כדי להשיג את חוזה המיחשוב שלך, זה היה לגיטימי העיניך? מה יש להבין כאן?
 
למעלה