כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

sweetums

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
ערוץ 10: בעקבות הקו לדימונה והעדר הנוסעים
"תחנת הרכבת של דימונה, שהקמתה עלתה עשרות מיליוני שקלים, ממוקמת משלושה קילומטרים מהעיר עצמה, וביום ממוצע נמצאים על הרכבת לעיר יותר עובדים מאשר נוסעים. האם כישלון הקו לדימונה נובע מתכנון לקוי כפי שטוענים בעירייה, או מפני שלא באמת היה בו צורך - כפי שאומרים באוצר, אולי כדי להימנע מהקמה של תחנות רכבת נוספות?"
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1113897&sid=126

בעבר דווח בפורום על העתקת הולידטורים מתחנת דימונה. בכתבה (1:40) ניתן לראות שהותקנו ולידטורים חדשים לרווחת הנוסעים.
 

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

Ccyclist

Member
לבאים ללונדון - מכונות הכרטיסים מוכרות את כרטיס האויסטר

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
לבאים ללונדון - מכונות הכרטיסים מוכרות את כרטיס האויסטר
ללא מגע אדם ובמספר שפות ראשיות ניתן לרכוש כמה כרטיסים חכמים במכונה בעת ההגעה לעיר. מכונות אלו נמצאות בתחנת ליברפול סטריט (למגיעים מנמל התעופה סטאנסטד) ואני מניח (אלן או יורם יאשרו זאת) שכך הדבר ברוב תחנות הגישה העיקריות לעיר.

שירשור יבוא כשאחזור לקוסטה דל סול, ואתגבר על הבעיה בסמארטפון שהמחשב לא קורא את התמונות עם סיומת (יתכן שאצטרך להעלות אותן למחשב במקום להעלות מהפלאפון).

 
למה אין בעברית? שום מחרימים את ישראל? :)-

לבאים ללונדון - מכונות הכרטיסים מוכרות את כרטיס האויסטר
ללא מגע אדם ובמספר שפות ראשיות ניתן לרכוש כמה כרטיסים חכמים במכונה בעת ההגעה לעיר. מכונות אלו נמצאות בתחנת ליברפול סטריט (למגיעים מנמל התעופה סטאנסטד) ואני מניח (אלן או יורם יאשרו זאת) שכך הדבר ברוב תחנות הגישה העיקריות לעיר.

שירשור יבוא כשאחזור לקוסטה דל סול, ואתגבר על הבעיה בסמארטפון שהמחשב לא קורא את התמונות עם סיומת (יתכן שאצטרך להעלות אותן למחשב במקום להעלות מהפלאפון).
למה אין בעברית? שום מחרימים את ישראל? :)-
 

טשאפק 2

New member
משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת
באתר הארץ:
>>>"אני חושב שהנושאים האלה [תח"צ בשבת ומסחר בשבת] הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים."

"לא נתנגד" זה לא מאד מלהיב, אבל לפחות הודה בחשיבות החברתית של הנושא.

אני קורא פה לכל גולשי הפורום להעלות בפני הפוליטיקאים, המחזרים אחרי קולותינו, את נושאי התחבורה הציבורית בפורומים שונים באינטרנט, בפייסבוק, במייל, בחוגי בית ובכל מקום.
 

בועז ל

New member


משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת
באתר הארץ:
>>>"אני חושב שהנושאים האלה [תח"צ בשבת ומסחר בשבת] הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים."

"לא נתנגד" זה לא מאד מלהיב, אבל לפחות הודה בחשיבות החברתית של הנושא.

אני קורא פה לכל גולשי הפורום להעלות בפני הפוליטיקאים, המחזרים אחרי קולותינו, את נושאי התחבורה הציבורית בפורומים שונים באינטרנט, בפייסבוק, במייל, בחוגי בית ובכל מקום.
 

alantan

New member
בוא נגיד שזו התגובה הטובה ביותר שיכלתי לצפות לה

משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת
באתר הארץ:
>>>"אני חושב שהנושאים האלה [תח"צ בשבת ומסחר בשבת] הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים."

"לא נתנגד" זה לא מאד מלהיב, אבל לפחות הודה בחשיבות החברתית של הנושא.

אני קורא פה לכל גולשי הפורום להעלות בפני הפוליטיקאים, המחזרים אחרי קולותינו, את נושאי התחבורה הציבורית בפורומים שונים באינטרנט, בפייסבוק, במייל, בחוגי בית ובכל מקום.
בוא נגיד שזו התגובה הטובה ביותר שיכלתי לצפות לה
מפוליטיקאי שאינו מגדיר את עצמו כנציג החילונים.
 
כלומר אין תמיכה בתח"ץ בשבת

משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת
באתר הארץ:
>>>"אני חושב שהנושאים האלה [תח"צ בשבת ומסחר בשבת] הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים."

"לא נתנגד" זה לא מאד מלהיב, אבל לפחות הודה בחשיבות החברתית של הנושא.

אני קורא פה לכל גולשי הפורום להעלות בפני הפוליטיקאים, המחזרים אחרי קולותינו, את נושאי התחבורה הציבורית בפורומים שונים באינטרנט, בפייסבוק, במייל, בחוגי בית ובכל מקום.
כלומר אין תמיכה בתח"ץ בשבת
כאשר כמה חברי כנסת יצביעו בעד כולנו במקרה הטוב ימנעו ובמקרה הגרוע יתנגדו לחוק.
 

amit1270

New member
אבל זה לא מה שמשתמע מדבריו

לפי איך שמפלגות מצביעות בפועל.
הרבה פעמים הם מוכנות לתמוך בחוק כאשר ברור שאין סיכוי שהוא יעבור ולהפך, פוליטיקה.
אבל זה לא מה שמשתמע מדבריו
ברור שיש כאן התחמקות מסוימת, אבל ההכרה בכך שמדובר בעניין חברתי היא צעד בכיוון הנכון, ואל תשכח שכחלון משתייך לגוש ה"ימין" שאוטומטית מתנגד לכל שינוי (לטובת החילונים) בסטטוס קוו.
 
קודם כל לא ידוע לי שהוא תמך אי פעם בתח"ץ בשבת

אבל זה לא מה שמשתמע מדבריו
ברור שיש כאן התחמקות מסוימת, אבל ההכרה בכך שמדובר בעניין חברתי היא צעד בכיוון הנכון, ואל תשכח שכחלון משתייך לגוש ה"ימין" שאוטומטית מתנגד לכל שינוי (לטובת החילונים) בסטטוס קוו.
קודם כל לא ידוע לי שהוא תמך אי פעם בתח"ץ בשבת
שנית בדומה ליש עתיד הוא מתעלם מתחבורה ציבורית בין עירונית שחשובה יותר.
בנוסף ברוב השכונות תוכל למצוא מי שיתנגד לתח"ץ בשבת אם בגלל דת ואם בגלל שיש לו רכב.
מה שמשאיר מעט מאוד מקומות לתח"ץ בשבת.
בנוסף במצע של כולנו נעדר הנושא של דת ומדינה.
לכן לדעתי כולנו יצביעו עם הממשלה השולטת בנושאי דת ומדינה כולל תחבורה ציבורית בשבת.
 

Ccyclist

Member
זה שיפור, חסרי הרכב כזווית החברתית במקום "זכויות הנהגים"

משה כחלון בתשובה לשאלת גולשים על תח"צ בשבת
באתר הארץ:
>>>"אני חושב שהנושאים האלה [תח"צ בשבת ומסחר בשבת] הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים."

"לא נתנגד" זה לא מאד מלהיב, אבל לפחות הודה בחשיבות החברתית של הנושא.

אני קורא פה לכל גולשי הפורום להעלות בפני הפוליטיקאים, המחזרים אחרי קולותינו, את נושאי התחבורה הציבורית בפורומים שונים באינטרנט, בפייסבוק, במייל, בחוגי בית ובכל מקום.
זה שיפור, חסרי הרכב כזווית החברתית במקום "זכויות הנהגים"
 

Shark Alarm

New member
ערוץ 10: בעקבות הקו לדימונה והעדר הנוסעים
"תחנת הרכבת של דימונה, שהקמתה עלתה עשרות מיליוני שקלים, ממוקמת משלושה קילומטרים מהעיר עצמה, וביום ממוצע נמצאים על הרכבת לעיר יותר עובדים מאשר נוסעים. האם כישלון הקו לדימונה נובע מתכנון לקוי כפי שטוענים בעירייה, או מפני שלא באמת היה בו צורך - כפי שאומרים באוצר, אולי כדי להימנע מהקמה של תחנות רכבת נוספות?"
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1113897&sid=126

בעבר דווח בפורום על העתקת הולידטורים מתחנת דימונה. בכתבה (1:40) ניתן לראות שהותקנו ולידטורים חדשים לרווחת הנוסעים.
אולי כמו בבנימיה העיר תתפתח סביב הרכבת

או שבבנימינה זה עבד כי התחנה היא חלק מהקו הראשי של הרכבת ועוברות בה הרבה רכבות...
 
אולי כמו בבנימיה העיר תתפתח סביב הרכבת

או שבבנימינה זה עבד כי התחנה היא חלק מהקו הראשי של הרכבת ועוברות בה הרבה רכבות...
בנימינה היתה צמודה לתחנה מאז ומעולם.
חצית את הכביש, היית כבר במושבה עצמה.
מי שתכנן את התחנה לדימונה היה פושע ועליו לשאת בתוצאות. לא מאוחר לפרק את התחנה ולהקימה מחדש במרכז העיר דימונה.
ככלל, תחנות רכבת כבדה חייבות להיות כמו בעבר במרכזי ערים ולא מחוצה להן. ראה מקרה תל-אביב דרום למשל.
 

פאגוט

New member
ערוץ 10: בעקבות הקו לדימונה והעדר הנוסעים
"תחנת הרכבת של דימונה, שהקמתה עלתה עשרות מיליוני שקלים, ממוקמת משלושה קילומטרים מהעיר עצמה, וביום ממוצע נמצאים על הרכבת לעיר יותר עובדים מאשר נוסעים. האם כישלון הקו לדימונה נובע מתכנון לקוי כפי שטוענים בעירייה, או מפני שלא באמת היה בו צורך - כפי שאומרים באוצר, אולי כדי להימנע מהקמה של תחנות רכבת נוספות?"
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1113897&sid=126

בעבר דווח בפורום על העתקת הולידטורים מתחנת דימונה. בכתבה (1:40) ניתן לראות שהותקנו ולידטורים חדשים לרווחת הנוסעים.
עשרות מיליונים
עלה שיפוץ מבנה,שיפוץ רציף והחלפת מסילה באורך 250 מטר? יש כאן טעות כנראה. או,כרגיל,סילוף עובדות על ידי ערוץ 10 הנכבד. שדרוג הקו מב"ש לדימונה לדעתי עלה מאות מליונים. אבל הכתבה יותר מדי דרמתית לתעמי. התחנה היתה כבר קיימת ואם יחליטו להכניס שלוחה לעיר העלות תהיה עלות המסילה+תחנה חדשה נטו. לפח יזרקו כמה מיליונים בודדים שברמת מדינת ישראל זניח ביותר לצארי. ז"א זה לא יהיה אחד הפשעים הגדולים כאן.
 

itamo

New member
ערוץ 10: בעקבות הקו לדימונה והעדר הנוסעים
"תחנת הרכבת של דימונה, שהקמתה עלתה עשרות מיליוני שקלים, ממוקמת משלושה קילומטרים מהעיר עצמה, וביום ממוצע נמצאים על הרכבת לעיר יותר עובדים מאשר נוסעים. האם כישלון הקו לדימונה נובע מתכנון לקוי כפי שטוענים בעירייה, או מפני שלא באמת היה בו צורך - כפי שאומרים באוצר, אולי כדי להימנע מהקמה של תחנות רכבת נוספות?"
http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1113897&sid=126

בעבר דווח בפורום על העתקת הולידטורים מתחנת דימונה. בכתבה (1:40) ניתן לראות שהותקנו ולידטורים חדשים לרווחת הנוסעים.
עוד סיבה לכשלון היא שהרכבת מדימונה לא מגיעה ישירות לב"ש מרכז
אלא מגיע לתחנת ב"ש צפון בעוד שרוב הנוסעים מעוניינים להגיע למרכז ב"ש
 

פאגוט

New member
עוד סיבה לכשלון היא שהרכבת מדימונה לא מגיעה ישירות לב"ש מרכז
אלא מגיע לתחנת ב"ש צפון בעוד שרוב הנוסעים מעוניינים להגיע למרכז ב"ש
חיבור לב״ש מרכז
יהיה בקרוב יחסית. לגבי הוזזת התחנה בדימונה זה כבר סיפור יותר מסובך. זאת אומרת העלות של אפילו קירוב הרציף לכיכר ובניית מבנה חדש היא גבוהה. בכל מקרה אני לא שמעתי על שום שינוי מתוכנן בדימונה עצמה.
 

בועז ל

New member
חיבור לב״ש מרכז
יהיה בקרוב יחסית. לגבי הוזזת התחנה בדימונה זה כבר סיפור יותר מסובך. זאת אומרת העלות של אפילו קירוב הרציף לכיכר ובניית מבנה חדש היא גבוהה. בכל מקרה אני לא שמעתי על שום שינוי מתוכנן בדימונה עצמה.
האם ידוע לך ממקור מוסמך על חיבור קרוב של
דימונה לב"ש מרכז?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה