באתר הרכבת הורידו את קובץ האקסל של הלו"זכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כנראה בגלל הפתיחה הצפויה בפברואר של תחנת נתיבותבאתר הרכבת הורידו את קובץ האקסל של הלו"ז
(לפחות לא הצלחתי למצוא אותו)
וגם אתמול ראיתי בתחנת תל אביב האוניברסיטה שהוציאו את הדפים של הלו"ז מהרציפים.
איזו סיבה יש לרכבת להסתיר את הקבצים האלו? האם הם מתכננים לו"ז חדש עם "הפתעות"?
וואו, לא שמתי לב שזה קרוב כל כך.כנראה בגלל הפתיחה הצפויה בפברואר של תחנת נתיבות
סביר להניח שהקו יוארך עד נתיבות ותו לאוואו, לא שמתי לב שזה קרוב כל כך.
אז אנצל"ש: כשהיא תיפתח, פשוט יוארך קו הוד-השרון - שדרות לנתיבות, נכון?
ובטווח הארוך, לאחר שייפתח הקו כולו (אולי למעט תחנת אופקים), יהיה פיצול של הקווים?
אין לזה תשובה ברורה כי עיקר היוממות מנתיבות תהיה לבאר שבעסביר להניח שהקו יוארך עד נתיבות ותו לא
רכבות שמתחילות ומסיימות בשדרות, יתחילו ויסיימו בנתיבות.
מה יקרה לאחר שייפתח הקו כולו עד באר שבע? מי יודע?
נראה לי שגם בועז לא יודע לומר כיום מה בדיוק יקרה כשהקו כולו ייפתח. זה תלוי גם במצבת הציוד הנייד והנהגים וגם בצוואר הבקבוק באיילון.
לא זו השאלה, בכל מקרה רכבות שיגיעו לנתיבות יגיעו עם סיוםאין לזה תשובה ברורה כי עיקר היוממות מנתיבות תהיה לבאר שבע
יגיעו לבאר שבע לפני סיום הפרוייקט, באוגוסט השנה.לא זו השאלה, בכל מקרה רכבות שיגיעו לנתיבות יגיעו עם סיום
הפרויקט גם לבאר שבע. השאלה היא האם ומתי תהיה הפרדה בין הקו הבינעירוני שבין באר שבע/אשקלון לתל אביב (או איזושהי תחנה צפונית לתל אביב) לבין הקו הפרברי משה דיין - הוד השרון.
רכבות שתסענה רק בין אשקלון לבאר שבע יהיו רלוונטיות רק כאשריגיעו לבאר שבע לפני סיום הפרוייקט, באוגוסט השנה.
תחנת אופקים תיפתח בתחילת 2016, עד אז הרכבות תגענה לבאר שבע תוך דילוג על עצירה בתחנת אופקים הנבנית כמובן.
 
יש דיבור על הפרדה בין הקווים כך שחלק מהרכבות מבאר שבע תסתיימנה באשקלון, אבל זה הכל דיבורים, כלום עדיין לא ידוע.
כרטיסי רשת בלונדון ואנגליה - יכולים להשתלם לצעירים ולמבוגריםכתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.