כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ


כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
 

Ofekalef1

New member
באתר הרכבת הורידו את קובץ האקסל של הלו"ז

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
באתר הרכבת הורידו את קובץ האקסל של הלו"ז
(לפחות לא הצלחתי למצוא אותו)
וגם אתמול ראיתי בתחנת תל אביב האוניברסיטה שהוציאו את הדפים של הלו"ז מהרציפים.

איזו סיבה יש לרכבת להסתיר את הקבצים האלו? האם הם מתכננים לו"ז חדש עם "הפתעות"?
 
כנראה בגלל הפתיחה הצפויה בפברואר של תחנת נתיבות

באתר הרכבת הורידו את קובץ האקסל של הלו"ז
(לפחות לא הצלחתי למצוא אותו)
וגם אתמול ראיתי בתחנת תל אביב האוניברסיטה שהוציאו את הדפים של הלו"ז מהרציפים.

איזו סיבה יש לרכבת להסתיר את הקבצים האלו? האם הם מתכננים לו"ז חדש עם "הפתעות"?
כנראה בגלל הפתיחה הצפויה בפברואר של תחנת נתיבות
 

Ofekalef1

New member
וואו, לא שמתי לב שזה קרוב כל כך.

כנראה בגלל הפתיחה הצפויה בפברואר של תחנת נתיבות
וואו, לא שמתי לב שזה קרוב כל כך.
אז אנצל"ש: כשהיא תיפתח, פשוט יוארך קו הוד-השרון - שדרות לנתיבות, נכון?
ובטווח הארוך, לאחר שייפתח הקו כולו (אולי למעט תחנת אופקים), יהיה פיצול של הקווים?
 
סביר להניח שהקו יוארך עד נתיבות ותו לא

וואו, לא שמתי לב שזה קרוב כל כך.
אז אנצל"ש: כשהיא תיפתח, פשוט יוארך קו הוד-השרון - שדרות לנתיבות, נכון?
ובטווח הארוך, לאחר שייפתח הקו כולו (אולי למעט תחנת אופקים), יהיה פיצול של הקווים?
סביר להניח שהקו יוארך עד נתיבות ותו לא
רכבות שמתחילות ומסיימות בשדרות, יתחילו ויסיימו בנתיבות.
מה יקרה לאחר שייפתח הקו כולו עד באר שבע? מי יודע?
נראה לי שגם בועז לא יודע לומר כיום מה בדיוק יקרה כשהקו כולו ייפתח. זה תלוי גם במצבת הציוד הנייד והנהגים וגם בצוואר הבקבוק באיילון.
 

olli3

New member
מנהל
אין לזה תשובה ברורה כי עיקר היוממות מנתיבות תהיה לבאר שבע

סביר להניח שהקו יוארך עד נתיבות ותו לא
רכבות שמתחילות ומסיימות בשדרות, יתחילו ויסיימו בנתיבות.
מה יקרה לאחר שייפתח הקו כולו עד באר שבע? מי יודע?
נראה לי שגם בועז לא יודע לומר כיום מה בדיוק יקרה כשהקו כולו ייפתח. זה תלוי גם במצבת הציוד הנייד והנהגים וגם בצוואר הבקבוק באיילון.
אין לזה תשובה ברורה כי עיקר היוממות מנתיבות תהיה לבאר שבע
 
לא זו השאלה, בכל מקרה רכבות שיגיעו לנתיבות יגיעו עם סיום

אין לזה תשובה ברורה כי עיקר היוממות מנתיבות תהיה לבאר שבע
לא זו השאלה, בכל מקרה רכבות שיגיעו לנתיבות יגיעו עם סיום
הפרויקט גם לבאר שבע. השאלה היא האם ומתי תהיה הפרדה בין הקו הבינעירוני שבין באר שבע/אשקלון לתל אביב (או איזושהי תחנה צפונית לתל אביב) לבין הקו הפרברי משה דיין - הוד השרון.
 

olli3

New member
מנהל
יגיעו לבאר שבע לפני סיום הפרוייקט, באוגוסט השנה.

לא זו השאלה, בכל מקרה רכבות שיגיעו לנתיבות יגיעו עם סיום
הפרויקט גם לבאר שבע. השאלה היא האם ומתי תהיה הפרדה בין הקו הבינעירוני שבין באר שבע/אשקלון לתל אביב (או איזושהי תחנה צפונית לתל אביב) לבין הקו הפרברי משה דיין - הוד השרון.
יגיעו לבאר שבע לפני סיום הפרוייקט, באוגוסט השנה.
תחנת אופקים תיפתח בתחילת 2016, עד אז הרכבות תגענה לבאר שבע תוך דילוג על עצירה בתחנת אופקים הנבנית כמובן.
&nbsp
יש דיבור על הפרדה בין הקווים כך שחלק מהרכבות מבאר שבע תסתיימנה באשקלון, אבל זה הכל דיבורים, כלום עדיין לא ידוע.
 
רכבות שתסענה רק בין אשקלון לבאר שבע יהיו רלוונטיות רק כאשר

יגיעו לבאר שבע לפני סיום הפרוייקט, באוגוסט השנה.
תחנת אופקים תיפתח בתחילת 2016, עד אז הרכבות תגענה לבאר שבע תוך דילוג על עצירה בתחנת אופקים הנבנית כמובן.
&nbsp
יש דיבור על הפרדה בין הקווים כך שחלק מהרכבות מבאר שבע תסתיימנה באשקלון, אבל זה הכל דיבורים, כלום עדיין לא ידוע.
רכבות שתסענה רק בין אשקלון לבאר שבע יהיו רלוונטיות רק כאשר
תדירות הרכבות תהיה מעל 2 בשעה. כל עוד התדירות תהיה 1-2 רכבות בשעה, הרכבות תסענה בין באר שבע למרכז.
אין נחיצות להפריד בין הרכבות באשקלון אבל כן יש נחיצות להפריד את קו הוד השרון - משה דיין מקו באר שבע - אשקלון - תל אביב, על מנת לשפר את התדירות של הרכבות בשעות השיא בתחנות בת-ים וחולון מבלי לפגוע ברכבות המהירות שמדלגות על התחנות הללו.
תחנות בת ים נפגעו משמעותית כאשר הקו הוארך לאשקלון וזה בא לידי ביטוי גם בנתוני הנוסעים. אפשר לראות זאת בפער הגדול שפתחה תחנת משה דיין על תחנת יוספטל ובמגמת הצמיחה בתחנות האחרות בקו לעומת מגמת הדשדוש בתחנות בת ים וחולון.
 

Ccyclist

Well-known member
כרטיסי רשת בלונדון ואנגליה - יכולים להשתלם לצעירים ולמבוגרים

כתבות, הודעות, דיווחים, קישורי תח"צ
כרטיסי רשת בלונדון ואנגליה - יכולים להשתלם לצעירים ולמבוגרים
לבאים ללונדון מגאטוויק ולוטון (כלומר - לא ברכבות האקספרס של סטאנסטד והית'רו) שמתכוונים לעשות לפחות שתי נסיעות של שעה ומעלה ליעדים כמו ברייטון, באת' וכו' - יתכן מאד שישתלם לכם להשקיע בכרטיס Railcard 16-25 או Senior Railcard אם הנכם מעל גיל 60, אינכם מתכננים לנסוע לפני 10:00 בבוקר (תחילת ההוזלה), ואורך ביקורכם שבוע ומעלה. בנוסף - ניתן לרשום את הכרטיסים האלו על כרטיס ה Oyster הלונדוני ואז מקבלים הנחות גם בנסיעות בתוך העיר - שימוש בערך צבור בתחתית עם ההנחה הזו זול יותר מכרטיס שבועי.

http://www.railcard.co.uk/

הקאץ' הוא שמדובר בהשקעה מראש של £30 תמורת הנחה של שליש, (יש גם תשלום מינימום של £12 לכרטיס לצעירים) ולכן החישוב חייב להיות שישנן לפחות £90 של נסיעות כדי שיהיה שווה להתעסק עם זה ולצאת מורווחים.

בבריטניה אין מספרי זהות, הזיהוי הוא באמצעות שם וכתובת, ואין בדרישות של הכרטיסים האלו דרישה להוכחת כתובת או לאזרחות מסויימת.

כמו כן - למי שבין הגילאים 26-59 ונוסע הרבה בדרום מזרח אנגליה יש כרטיס רשת בעל אזור מוגבל הנקרא http://www.network-railcard.co.uk/ אבל הוא מקנה הנחות בתחתית של לונדון בסופי שבוע בלבד (מה שהתאים לי בזמנו כמי שבדרך כלל רכב בעיר, אך לא לתיירים התלויים בתחתית אלא אם הנכם מבקרים בלונדון לסוף שבוע אחד מתוך הביקור הכולל), ולכן הוא ממש אינו מומלץ למי שאינו מתכנן הרבה נסיעות שעלותן מעל £13 בדרום מזרח אנגליה.

למי שרואים את המחירים הגבוהים בבריטניה ושואלים איך אפשר להסתדר עם זה - יש טריקים ושטיקים למי שמכיר את המערכת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה