כבוד הרב פיינשטיין קורא לחילול שבת
אחלה דוד. אתה בכיוון הנכון !
רק חסר לך שתפשל בגלובס. שים לב אני אעקוב אחריך... אם הגעת עד כאן אז רק רציתי להוסיף שלא היתה יכולה להתקיים בחירה טובה מזו לתוכנית מאשר אותך ואת חן.
כבוד הרב פיינשטיין קורא לחילול שבתמייקל, רבים מאתנו רואים גם
את חצי הכוס המלאה. אם הייתי רואה רק את השלילי - לא הייתי קורא לעצמי חובב רכבות! עצם העובדה שבכל הזדמנות שיש לי אפרות בחירה - הרכבת אצלי בעדיפות עליונה. יחד עם זאת יש גם ביקורת והיא, לרוב, מוצדקת. ואני מזכיר לכולם לצפות בערוץ הראשון מחר בבוקר בתכנית גלובוס ובש"ח ביום ראשון בחצות ורבע. בדיוק על זה דיברנו שם.
אחלה דוד. אתה בכיוון הנכון !