כתבה מאוטוניוז

מצב
הנושא נעול.
יכול להיות שהוא לא מבין

עיתונאי רכב
שלא מבין כלום ברכבת. שלפחות לא יתיימר..
יכול להיות שהוא לא מבין
ויכול להיות שהוא כן מבין. הכתבה שלו התעסקה בבטיחות. כלומר בנושא שהוא לא רכבתי פרופר אלא תחבורתי כולל. זאת דעתו. ולעומת ההתימרויות הפסיכולוגיות שהיו כאן אתמול (ונמחקו לשימחתי) יש לא עוד הרבה מה ללמוד בנושא ההתימרות. ושוב, אני לא מסכים איתו.
 

mucool2

New member
אני לא מתיימר להבין לנפשו

יכול להיות שהוא לא מבין
ויכול להיות שהוא כן מבין. הכתבה שלו התעסקה בבטיחות. כלומר בנושא שהוא לא רכבתי פרופר אלא תחבורתי כולל. זאת דעתו. ולעומת ההתימרויות הפסיכולוגיות שהיו כאן אתמול (ונמחקו לשימחתי) יש לא עוד הרבה מה ללמוד בנושא ההתימרות. ושוב, אני לא מסכים איתו.
אני לא מתיימר להבין לנפשו
(וגם לא השתתפתי ב"ניתוחים" הפסיכיאטריים כאן). התיחסתי רק לכתבה, וממנה אפשר לראות כמה הוא מבין ברכבות או בתחבורה שאינה רכב פרטי. הוא מאשים את הרכבת בכל התאונות שבהן היתה מעורבת, מנפח סטטיסטיקות ע"י הוספת המתאבדים ולא מתייחס לבעייתיות של מפגשי כביש-מסילה, כאילו רק הרכבת אשמה במה שקורה בהם. בקיצור, חוסר הבנה מוחלט. על דעתו לגבי (חוסר) החשיבות שבקיומה של הרכבת יש לי רק לומר: שינסה לכתוב את אותם דברים ביפן או באירופה (או אפילו באמריקה). רק שינסה, ונראה איך יתייחסו לזה שם. מבין גדול הוא לא ייצא מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה