יכול להיות שהוא לא מבין
ויכול להיות שהוא כן מבין. הכתבה שלו התעסקה בבטיחות. כלומר בנושא שהוא לא רכבתי פרופר אלא תחבורתי כולל. זאת דעתו. ולעומת ההתימרויות הפסיכולוגיות שהיו כאן אתמול (ונמחקו לשימחתי) יש לא עוד הרבה מה ללמוד בנושא ההתימרות. ושוב, אני לא מסכים איתו.
יכול להיות שהוא לא מביןעיתונאי רכב
שלא מבין כלום ברכבת. שלפחות לא יתיימר..
ויכול להיות שהוא כן מבין. הכתבה שלו התעסקה בבטיחות. כלומר בנושא שהוא לא רכבתי פרופר אלא תחבורתי כולל. זאת דעתו. ולעומת ההתימרויות הפסיכולוגיות שהיו כאן אתמול (ונמחקו לשימחתי) יש לא עוד הרבה מה ללמוד בנושא ההתימרות. ושוב, אני לא מסכים איתו.