כתבה מאוטוניוז

מצב
הנושא נעול.

eladino

New member
כתבה די נכה, אין התייחסות לתאונות

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
כתבה די נכה, אין התייחסות לתאונות
דרכים אחרות ומי שכתב את זה משווה בפרוט אך ורק עם בריטניה, אי אפשר להתייחס לכתבה שכל כך לוקה בחסר. ממש חובבנות.
 

raminec

New member
כנראה שהכתב מפחד לאבד קהל קוראים

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
כנראה שהכתב מפחד לאבד קהל קוראים
כנראה שהכתב מפחד לאבד קהל קוראים-נהגים אז הוא נוקט בדרך הנמוכה ביותר לשיווק מרכולותו (השימוש ברכב פרטי), הלא היא טקטיקת ההפחדה. הכתב שם לב בעצמו שהבעיה מקורה באינטראקציה של הרכבת עם כבישים. הבעיה מקורה בנהגי ישראל וזה מתחיל בילדים בני 12 שרוכבים על אופניים שחושבים שהם יותר חכמים מהמחסומים (גם כאלו שקיימים ועובדים כסדרם) וממשיך לאנשים מבוגרים שבטוחים שהם יצליחו לעבור את המסילה לפני שהרכבת תגיע למרות שהמחסום כבר ירד... מה שבעצם הכתב מפספס הוא הטמטום של הנהג הישראלי הממוצע שבניגוד לאחיו האירופאי מצליח לחזור ולהדרס מתחת גלגלי הרכבת. שהעובדה שיש אנשים שמתאבדים על מסילות הרכבת נראית לי נכונה ומבוססת, גם אם הכתב חושב שאלו הן הזיות בהקיץ של חוקרי המשטרה. כמובן שאני לא מתייחס באופן פרטני לאירועי רבדים וחבל לכיש - שם עוד צפויות לנו מסקנות וועדות החקירה המשטרתיות.
 

urilei

New member
ממש טפשי

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
ממש טפשי
מה שהוא באמת שכח שה-8 הרוגים בתאונה ברבדים (אגב למיטב ידיעתי נהג המשאית הוא אחד מהם) הם ההרוגים היחידים שהיו ברכבת ישראל במשך כמה עשרות שנים (ועוד 3-4 הרוגים בודדים), בעוד שבבריטניה לטענתו יש כל שנה הרוגים ברכבת. אגב לפי החשבונות שלו גם הכביש הישראלי הוא המסוכן בעולם, וזה כבר לא ספקולציה אלא עובדה. אז מה? אם הוא היה עושה את החשבון ל-50 שנה האחרונות הוא היה מגיע ליחס סביר הרבה יותר
 
חבל להשקיע בכתיבה

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
חבל להשקיע בכתיבה
הכותב נלעג ביותר, ולא ניתן להתייחס לדבריו ברצינות. הרי הרכבת היא למעשה כלי התחבורה הבטוח ביותר, ואילו הנהגים בכלי הרכב היו מפנימים שלרכבת זכות קדימה על המסילה, לא היו כלל תאונות. פרט למתאבדים (כולל כאלו הרוכבים על אופנים לאורך המסילה ומחליטים ברולטה רוסית להחליט להיות גיבורים ולחצות לפני הרכבת), או כל מיני נהגי רכב כבד חובבנים שלא יודעים להעריך אם הם מסוגלים או לא לחצות דייק גבוה של מסילת ברזל, וחוכמולוגים אחרים. אם אני לא טועה, באף תאונה זו לא היתה אשמת נהג הקטר.
 

קובי לו

New member
אכן חבל שאתה ואחרים הגבתם לו

חבל להשקיע בכתיבה
הכותב נלעג ביותר, ולא ניתן להתייחס לדבריו ברצינות. הרי הרכבת היא למעשה כלי התחבורה הבטוח ביותר, ואילו הנהגים בכלי הרכב היו מפנימים שלרכבת זכות קדימה על המסילה, לא היו כלל תאונות. פרט למתאבדים (כולל כאלו הרוכבים על אופנים לאורך המסילה ומחליטים ברולטה רוסית להחליט להיות גיבורים ולחצות לפני הרכבת), או כל מיני נהגי רכב כבד חובבנים שלא יודעים להעריך אם הם מסוגלים או לא לחצות דייק גבוה של מסילת ברזל, וחוכמולוגים אחרים. אם אני לא טועה, באף תאונה זו לא היתה אשמת נהג הקטר.
אכן חבל שאתה ואחרים הגבתם לו
שכן הוא (כותב הכתבה???? לזה יקרא בכלל כתבה) הוא דביל מעוות במוחו. שטות מוחלטת, דמגוגיה במירעה (על משקל במיטבה). זה כאילו שאני אדבר על החוב של קבוצת כדורגל מסויימת אני אחשיב גם את כמות הגולים שהיא ספגה. או אם אני אדבר על החוב של חברת בזק לממשלה אני אזכיר שהמנכל שלה יש לו נעלים מידה 47 וזו מידה שיותר קשה למצוא בחנויות וזה מגדיל את הוצאותיו. ממש כך. אם הוא ישתפר ב-77 דרגות הוא יהיה דביל נבזה. כרגע מצבו חמור הרבה יותר !
 
הגבתי לאישאש ולא לכתבלב

אכן חבל שאתה ואחרים הגבתם לו
שכן הוא (כותב הכתבה???? לזה יקרא בכלל כתבה) הוא דביל מעוות במוחו. שטות מוחלטת, דמגוגיה במירעה (על משקל במיטבה). זה כאילו שאני אדבר על החוב של קבוצת כדורגל מסויימת אני אחשיב גם את כמות הגולים שהיא ספגה. או אם אני אדבר על החוב של חברת בזק לממשלה אני אזכיר שהמנכל שלה יש לו נעלים מידה 47 וזו מידה שיותר קשה למצוא בחנויות וזה מגדיל את הוצאותיו. ממש כך. אם הוא ישתפר ב-77 דרגות הוא יהיה דביל נבזה. כרגע מצבו חמור הרבה יותר !
הגבתי לאישאש ולא לכתבלב
 

orensaab

New member
יעקב צלאל שכתב את הכתבה

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
יעקב צלאל שכתב את הכתבה
הוא אחד המתנגדים הקיצוניים ביותר לרכבת במדינת ישראל. לטענתו, אסור להשקיע שקל אחד ברכבת, ובקום זה להשקיע בעוד כבישים. כחבר וכעמית למקצוע העתונות, אני נפגש איתו לעיתים מזומנות, ופשוט איני נותן לו יותר לדבר עימי על רכבות. ברור מאוד שכתבה שלו לא יכולה להיות מאוזנת, והיא הבעת עמדה, שגם היא דבר לגיטימי.
 

mucool2

New member
שיכתוב שזו דעתו האישית

יעקב צלאל שכתב את הכתבה
הוא אחד המתנגדים הקיצוניים ביותר לרכבת במדינת ישראל. לטענתו, אסור להשקיע שקל אחד ברכבת, ובקום זה להשקיע בעוד כבישים. כחבר וכעמית למקצוע העתונות, אני נפגש איתו לעיתים מזומנות, ופשוט איני נותן לו יותר לדבר עימי על רכבות. ברור מאוד שכתבה שלו לא יכולה להיות מאוזנת, והיא הבעת עמדה, שגם היא דבר לגיטימי.
שיכתוב שזו דעתו האישית
ולא ינסה להציג את השטויות האלה כ"עובדות". מה שהוא עשה זה לעוות נתונים, או במילים אחרות: לשקר.
 

קובי לו

New member
מה לעשות שיש דעות לא לגיטימיות

יעקב צלאל שכתב את הכתבה
הוא אחד המתנגדים הקיצוניים ביותר לרכבת במדינת ישראל. לטענתו, אסור להשקיע שקל אחד ברכבת, ובקום זה להשקיע בעוד כבישים. כחבר וכעמית למקצוע העתונות, אני נפגש איתו לעיתים מזומנות, ופשוט איני נותן לו יותר לדבר עימי על רכבות. ברור מאוד שכתבה שלו לא יכולה להיות מאוזנת, והיא הבעת עמדה, שגם היא דבר לגיטימי.
מה לעשות שיש דעות לא לגיטימיות
ולדוגמא : אם אני אביע דעה שיש להרוג את כל אלו ששמם מתחיל בא' הרי שזה לא לגיטימי, דעה לא לגיטימית. דעתו של יעקב צלאל לא לגיטימית, כמעט באותה מידת אי לגיטימיות. כלומר, דעתו לגיטימית בקושי רב מאוד מאוד ואם מתאמצים במיוחד להיות סובלניים.
 

fireman

New member
תגובתי לנושא

כתבה מאוטוניוז
תגובתכם.....?
תגובתי לנושא
לדעתי הכתבה מסולפת מיסודה לטובת הכביש ובזה אין ספק. את מחאתי העברתי ליעקב צלאל בצירוף הודעה על הסרתי מרשימת התפוצה של האתר והפסקת חברותי באתר כקורא פעיל. כתבה מגמתית ביותר
 

קובי לו

New member
../images/Emo45.gif

תגובתי לנושא
לדעתי הכתבה מסולפת מיסודה לטובת הכביש ובזה אין ספק. את מחאתי העברתי ליעקב צלאל בצירוף הודעה על הסרתי מרשימת התפוצה של האתר והפסקת חברותי באתר כקורא פעיל. כתבה מגמתית ביותר
 

orensaab

New member
אין לו רכב צמוד

קשקשן מתנשא

סביר להניח שמי שמדבר כך,יש לו בודאי רכב צמוד על חשבון הברון,ובזה הוא מרגיש בטוח. אז שיעשה מנהג קבוע, ויעזוב אותנו כל השבוע!!!
אין לו רכב צמוד
הוא לא שכיר של אף אחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה