אמנם לא זוכר אותך וגם לא הייתי פה הרבה
בשנה האחרונה, אבל במבט לאחור (די קצר , אמנם, אבל גם זה משהו) בלימודים שלי אני יכול לומר שהבנה טובה של יסודות הביוכימיה והכימיה האורגנית היא ברכה לעתיד. זה ילווה אותך הלאה וזה רווח נקי שלך! בכל אופן נשמח לראות אותך פה (ככה רובנו התחלנו- נעזרנו ועוזרים לאחרים). איפה אתה לומד?