כשצריך, אז צריך...

atypique

New member
כשצריך, אז צריך...

מבקש להודות לכם על עזרתכם במהלך השנה האחרונה, אשר ללא ספק עזרה לי לעבור את הזוועה הרפואית המתכנה ביוכימיה וכימיה אורגנית. מקווה כי תמשיכו בעבודה הטובה עוד שנים רבות :)
ו
 

Double Oxygen

New member
../images/Emo45.gif

אני גם אנצל את הבמה הזו להודות לחברי הפורום הנאמנים שתמיד יודעים את התשובות לשאלות ואוהבים לעזור. כל הכבוד לכם!
 

zlp

New member
אמנם לא זוכר אותך וגם לא הייתי פה הרבה

בשנה האחרונה, אבל במבט לאחור (די קצר , אמנם, אבל גם זה משהו) בלימודים שלי אני יכול לומר שהבנה טובה של יסודות הביוכימיה והכימיה האורגנית היא ברכה לעתיד. זה ילווה אותך הלאה וזה רווח נקי שלך! בכל אופן נשמח לראות אותך פה (ככה רובנו התחלנו- נעזרנו ועוזרים לאחרים). איפה אתה לומד?
 
למעלה