כרטיס שער 7 לדרבי אני מוכן לקנות ב140 שקל אם מישהו מוכר..!!!
P pentagon89 New member 9/4/03 #2 אחי אני מנסה ליצור קשר עם הנרי יכול להיות שהוא יקבלב עוד 150 כרטיסים. אםיהיה לו אני ינסה להודיע.. (אני ישלח הודעה מהפלאפון שלי לפה כי א ני לא יהיה בבית) אם לא יהיה..... אז אתה מוזמן לקנות איתנו בקניה מרוכזת מספסר..
אחי אני מנסה ליצור קשר עם הנרי יכול להיות שהוא יקבלב עוד 150 כרטיסים. אםיהיה לו אני ינסה להודיע.. (אני ישלח הודעה מהפלאפון שלי לפה כי א ני לא יהיה בבית) אם לא יהיה..... אז אתה מוזמן לקנות איתנו בקניה מרוכזת מספסר..
R redgil New member 9/4/03 #4 אין בעיה תנסה להודיע לי, אם לא בכיף אני אבוא לספסר. ולך sweety, גם שער 5 יתקבל בברכה. הדם שלי מרגיש שזה משחק האליפות האמיתי האחרון השנה..
אין בעיה תנסה להודיע לי, אם לא בכיף אני אבוא לספסר. ולך sweety, גם שער 5 יתקבל בברכה. הדם שלי מרגיש שזה משחק האליפות האמיתי האחרון השנה..