כרטיס נסיעה קנטרה אלכסנדריה

מצב
הנושא נעול.

krause

New member
כרטיס נסיעה קנטרה אלכסנדריה

כרטיס נסיעה קנטרה אלכסנדריה
המשך מההודעה הקודמת.
 

oren*

New member
לא להאמין איך הדברים האלה שמורים

כרטיס נסיעה קנטרה אלכסנדריה
המשך מההודעה הקודמת.
לא להאמין איך הדברים האלה שמורים
טוב. יש אנשים שמקפלים את כרטיסיות האוטובוס שלהם כמה פעמים בכדי להכניס אותן לארנק. האם האוסף שלך מוגבל עד שנה מסויימת, או שאתה אוסף פריטים גם מהתקופה הנוכחית?
 

krause

New member
תשובה לאורן

לא להאמין איך הדברים האלה שמורים
טוב. יש אנשים שמקפלים את כרטיסיות האוטובוס שלהם כמה פעמים בכדי להכניס אותן לארנק. האם האוסף שלך מוגבל עד שנה מסויימת, או שאתה אוסף פריטים גם מהתקופה הנוכחית?
תשובה לאורן
האוסף שלי מתחיל מ1918 ומתמקד בעיקר עד 1948 .אבל כמו שאתה אומר ,יש מי שמקפל כרטיסים. לא אני!! אני שומר כרטיסים ויש לי גם כמות ניכבדת ומענינת של כרטיסים גם מקום המדינה ועד היום.
 

יהוושע

New member
האם יש לך כרטיס מלפני קום המדינה

תשובה לאורן
האוסף שלי מתחיל מ1918 ומתמקד בעיקר עד 1948 .אבל כמו שאתה אומר ,יש מי שמקפל כרטיסים. לא אני!! אני שומר כרטיסים ויש לי גם כמות ניכבדת ומענינת של כרטיסים גם מקום המדינה ועד היום.
האם יש לך כרטיס מלפני קום המדינה
שבו מופיעה תחנת פ"ת? מהו הכרטיס העתיק ביותר שברשותך? תוכל בבקשה לסרוק לוח זמנים של הרכבת בעברית משנות העשרים? האוסף שלך מ ר ת ק ושמור נפלא. כול הכבוד!! חבל שהתקופה שבה היינו צומת רכבות מרכזי במזה"ת , עברה חלפה מן העולם ומן הסתם לא תשוב עוד ( אולי רק כשיבוא המשיח...) האם אתה עוד הספקת לנסוע באיזושהי רכבת מרכבות המנדט? ספר קצת זכרונות .
 

krause

New member
פתח תקווה

האם יש לך כרטיס מלפני קום המדינה
שבו מופיעה תחנת פ"ת? מהו הכרטיס העתיק ביותר שברשותך? תוכל בבקשה לסרוק לוח זמנים של הרכבת בעברית משנות העשרים? האוסף שלך מ ר ת ק ושמור נפלא. כול הכבוד!! חבל שהתקופה שבה היינו צומת רכבות מרכזי במזה"ת , עברה חלפה מן העולם ומן הסתם לא תשוב עוד ( אולי רק כשיבוא המשיח...) האם אתה עוד הספקת לנסוע באיזושהי רכבת מרכבות המנדט? ספר קצת זכרונות .
פתח תקווה
יהוושע שלום אין לי כרטיסי רכבת הקשורים לפתח תקווה.אגב תחנת הרכבת אשר שמשה את אנשי פתח תקווה היתה תחנת ראש אל עין. אבל אציג בפניך כרטיסי מוניות מפתח תקווה. חברת איחוד מ1926 המחיר עדיין בגרוש מיצרי.חברת איחוד היתאחדה עם חברת רגב מרמת גן בשנות ה30 והקימו חברה בשם איחוד רגב.ב1945 נוצר איחוד בין המעביר מתל אביב עם איחוד רגב והקימו את חברת דן. חברת הברק הובילה נוסעים מתחנת הרכבת ראש אל עין לפתח תקווה ולתל אביב. שאלתה באם הספקתי לנסוע ברכבת פלסטיין. לא , אני יליד 1950 ,בלתי אפשרי.
 

יהוושע

New member
הגד , אמרת שהרכבת המצרית המשיכה

פתח תקווה
יהוושע שלום אין לי כרטיסי רכבת הקשורים לפתח תקווה.אגב תחנת הרכבת אשר שמשה את אנשי פתח תקווה היתה תחנת ראש אל עין. אבל אציג בפניך כרטיסי מוניות מפתח תקווה. חברת איחוד מ1926 המחיר עדיין בגרוש מיצרי.חברת איחוד היתאחדה עם חברת רגב מרמת גן בשנות ה30 והקימו חברה בשם איחוד רגב.ב1945 נוצר איחוד בין המעביר מתל אביב עם איחוד רגב והקימו את חברת דן. חברת הברק הובילה נוסעים מתחנת הרכבת ראש אל עין לפתח תקווה ולתל אביב. שאלתה באם הספקתי לנסוע ברכבת פלסטיין. לא , אני יליד 1950 ,בלתי אפשרי.
הגד , אמרת שהרכבת המצרית המשיכה
מקנטרה לתוך סודן , ז"א שהיה קו ישיר מקנטרה לסודן ( ולשאר אפריקה? ) (מהי בירת סודן , שכחתי ) מהי הארץ הכי רחוקה באפריקה שאליה ניתן היה להגיע ברכבת ממצרים?
 

krause

New member
תשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.

הגד , אמרת שהרכבת המצרית המשיכה
מקנטרה לתוך סודן , ז"א שהיה קו ישיר מקנטרה לסודן ( ולשאר אפריקה? ) (מהי בירת סודן , שכחתי ) מהי הארץ הכי רחוקה באפריקה שאליה ניתן היה להגיע ברכבת ממצרים?
תשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.
 

איליה.

New member
זה שייך לשרשור

תשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.
זה שייך לשרשור
הזה. עדיף לשרשר תשובות כתגובה להודעה המקורית, כדי שהשאלה והתשובה תופענה באותו שרשור, אחרת קשה למצוא אחר כך. דרך אגב, גם היום צפונית לקונגו אין אף שלוש מדינות אפריקאיות שמחוברות במסילה, פרט למרוקו-אלג´יריה-תוניסיה. לעומת זאת, בחלק הדרומי של אפריקה יש מסילת ברזל רצופה מאוגנדה ועד לדרום-אפריקה, וגם מהרפ´ הדמוקרטית של קונגו (לשעבר זאיר) עד לדרום אפריקה.
 

יהוושע

New member
כמה זמן אורכת נסיעה בקווים שהזכרת

זה שייך לשרשור
הזה. עדיף לשרשר תשובות כתגובה להודעה המקורית, כדי שהשאלה והתשובה תופענה באותו שרשור, אחרת קשה למצוא אחר כך. דרך אגב, גם היום צפונית לקונגו אין אף שלוש מדינות אפריקאיות שמחוברות במסילה, פרט למרוקו-אלג´יריה-תוניסיה. לעומת זאת, בחלק הדרומי של אפריקה יש מסילת ברזל רצופה מאוגנדה ועד לדרום-אפריקה, וגם מהרפ´ הדמוקרטית של קונגו (לשעבר זאיר) עד לדרום אפריקה.
כמה זמן אורכת נסיעה בקווים שהזכרת
מתחנת המוצא אל תחנת הקצה?
 

יהוושע

New member
נפלא ומרתק ביותר . מסתבר לפי מפה

תשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.
נפלא ומרתק ביותר . מסתבר לפי מפה
זו , שניתן היה להגיע בדרך היבשה באמצעות תחבורה מסילתית מא"י עד לאיסטנבול שבתורכיה , ומשם להמשיך לאירופה בדרך הים . מעניין אם כיום חי בארץ מישהו/הם שעשה מסע כזה . בעצם , אפריקה ואסיה היו מקושרות ביניהן במסילות ברזל , כשפלשתינה-א"י היא הצומת המקשר ביניהן. כול כך רומנטי... הו , מי יתנני את מינהרת הזמן שתוליכני 70 שנה לאחור למסע רכבתי בלב הלבאנט ... (משאלת שווא )
 

איליה.

New member
אני מעדיף את הדאבל-דקים

נפלא ומרתק ביותר . מסתבר לפי מפה
זו , שניתן היה להגיע בדרך היבשה באמצעות תחבורה מסילתית מא"י עד לאיסטנבול שבתורכיה , ומשם להמשיך לאירופה בדרך הים . מעניין אם כיום חי בארץ מישהו/הם שעשה מסע כזה . בעצם , אפריקה ואסיה היו מקושרות ביניהן במסילות ברזל , כשפלשתינה-א"י היא הצומת המקשר ביניהן. כול כך רומנטי... הו , מי יתנני את מינהרת הזמן שתוליכני 70 שנה לאחור למסע רכבתי בלב הלבאנט ... (משאלת שווא )
אני מעדיף את הדאבל-דקים
אפילו אם הם מגיעים רק עד ראש העין, על פני הרכבות האיטיות, הרועשות ומלאות העשן של תחילת המאה, אפילו אם הן מגיעות עד סודן.
 

יהוושע

New member
תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם

אני מעדיף את הדאבל-דקים
אפילו אם הם מגיעים רק עד ראש העין, על פני הרכבות האיטיות, הרועשות ומלאות העשן של תחילת המאה, אפילו אם הן מגיעות עד סודן.
תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם
עשן ואיטיות לעומת מסע מרתק בלבאנט , בין שתי יבשות , עם כול מיני טיפוסים מעניינים ומוזרים , חיילים בריטיים וצרפתיים יחד עם פלאחים ערבים טרום עידן התעופה והמודרניזציה ושינוי הנוף המזה"תי ?
 

krause

New member
כרטיסים מפתח תקווה

תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם
עשן ואיטיות לעומת מסע מרתק בלבאנט , בין שתי יבשות , עם כול מיני טיפוסים מעניינים ומוזרים , חיילים בריטיים וצרפתיים יחד עם פלאחים ערבים טרום עידן התעופה והמודרניזציה ושינוי הנוף המזה"תי ?
כרטיסים מפתח תקווה
יהשווע לא התיחסת לכרטיסים מפתח תקווה?
 

יהוושע

New member
כול מה שאתה מפרסם כאן נהדר בעיני

כרטיסים מפתח תקווה
יהשווע לא התיחסת לכרטיסים מפתח תקווה?
כול מה שאתה מפרסם כאן נהדר בעיני
אלא שאני חובב רכבות מושבע ופחות מכך מוניות ו " אבטובוסים " ( כמו שנהגו לומר פעם ) , אשר על כן , לא התייחסתי לכרטיסים אלה . אולם תמהתני , בפ"ת עצמה , ברח´ פינסקר , פעלה תחנת רכבת ששרידיה עומדים עד היום , כולל מסילות המנותקות מן הקו הראשי . מדוע אם כן נסעו אנשי פ"ת והסביבה עד לרה"ע כדי לנסוע משם צפונה ונגבה? אולי תחנת פ"ת שימשה רק למשאות?
 

איליה.

New member
../images/Emo13.gif

תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם
עשן ואיטיות לעומת מסע מרתק בלבאנט , בין שתי יבשות , עם כול מיני טיפוסים מעניינים ומוזרים , חיילים בריטיים וצרפתיים יחד עם פלאחים ערבים טרום עידן התעופה והמודרניזציה ושינוי הנוף המזה"תי ?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה