לא להאמין איך הדברים האלה שמוריםכרטיס נסיעה קנטרה אלכסנדריה
המשך מההודעה הקודמת.
תשובה לאורןלא להאמין איך הדברים האלה שמורים
טוב. יש אנשים שמקפלים את כרטיסיות האוטובוס שלהם כמה פעמים בכדי להכניס אותן לארנק. האם האוסף שלך מוגבל עד שנה מסויימת, או שאתה אוסף פריטים גם מהתקופה הנוכחית?
האם יש לך כרטיס מלפני קום המדינהתשובה לאורן
האוסף שלי מתחיל מ1918 ומתמקד בעיקר עד 1948 .אבל כמו שאתה אומר ,יש מי שמקפל כרטיסים. לא אני!! אני שומר כרטיסים ויש לי גם כמות ניכבדת ומענינת של כרטיסים גם מקום המדינה ועד היום.
פתח תקווההאם יש לך כרטיס מלפני קום המדינה
שבו מופיעה תחנת פ"ת? מהו הכרטיס העתיק ביותר שברשותך? תוכל בבקשה לסרוק לוח זמנים של הרכבת בעברית משנות העשרים? האוסף שלך מ ר ת ק ושמור נפלא. כול הכבוד!! חבל שהתקופה שבה היינו צומת רכבות מרכזי במזה"ת , עברה חלפה מן העולם ומן הסתם לא תשוב עוד ( אולי רק כשיבוא המשיח...) האם אתה עוד הספקת לנסוע באיזושהי רכבת מרכבות המנדט? ספר קצת זכרונות .
הגד , אמרת שהרכבת המצרית המשיכהפתח תקווה
יהוושע שלום אין לי כרטיסי רכבת הקשורים לפתח תקווה.אגב תחנת הרכבת אשר שמשה את אנשי פתח תקווה היתה תחנת ראש אל עין. אבל אציג בפניך כרטיסי מוניות מפתח תקווה. חברת איחוד מ1926 המחיר עדיין בגרוש מיצרי.חברת איחוד היתאחדה עם חברת רגב מרמת גן בשנות ה30 והקימו חברה בשם איחוד רגב.ב1945 נוצר איחוד בין המעביר מתל אביב עם איחוד רגב והקימו את חברת דן. חברת הברק הובילה נוסעים מתחנת הרכבת ראש אל עין לפתח תקווה ולתל אביב. שאלתה באם הספקתי לנסוע ברכבת פלסטיין. לא , אני יליד 1950 ,בלתי אפשרי.
תשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.הגד , אמרת שהרכבת המצרית המשיכה
מקנטרה לתוך סודן , ז"א שהיה קו ישיר מקנטרה לסודן ( ולשאר אפריקה? ) (מהי בירת סודן , שכחתי ) מהי הארץ הכי רחוקה באפריקה שאליה ניתן היה להגיע ברכבת ממצרים?
זה שייך לשרשורתשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.
כמה זמן אורכת נסיעה בקווים שהזכרתזה שייך לשרשור
הזה. עדיף לשרשר תשובות כתגובה להודעה המקורית, כדי שהשאלה והתשובה תופענה באותו שרשור, אחרת קשה למצוא אחר כך. דרך אגב, גם היום צפונית לקונגו אין אף שלוש מדינות אפריקאיות שמחוברות במסילה, פרט למרוקו-אלג´יריה-תוניסיה. לעומת זאת, בחלק הדרומי של אפריקה יש מסילת ברזל רצופה מאוגנדה ועד לדרום-אפריקה, וגם מהרפ´ הדמוקרטית של קונגו (לשעבר זאיר) עד לדרום אפריקה.
אין לי מושג, רק ראיתי אותם במפה.כמה זמן אורכת נסיעה בקווים שהזכרת
מתחנת המוצא אל תחנת הקצה?
נפלא ומרתק ביותר . מסתבר לפי מפהתשובה ליהוושע. קווי רכבת 1931 .א.
אני מעדיף את הדאבל-דקיםנפלא ומרתק ביותר . מסתבר לפי מפה
זו , שניתן היה להגיע בדרך היבשה באמצעות תחבורה מסילתית מא"י עד לאיסטנבול שבתורכיה , ומשם להמשיך לאירופה בדרך הים . מעניין אם כיום חי בארץ מישהו/הם שעשה מסע כזה . בעצם , אפריקה ואסיה היו מקושרות ביניהן במסילות ברזל , כשפלשתינה-א"י היא הצומת המקשר ביניהן. כול כך רומנטי... הו , מי יתנני את מינהרת הזמן שתוליכני 70 שנה לאחור למסע רכבתי בלב הלבאנט ... (משאלת שווא )
תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הםאני מעדיף את הדאבל-דקים
אפילו אם הם מגיעים רק עד ראש העין, על פני הרכבות האיטיות, הרועשות ומלאות העשן של תחילת המאה, אפילו אם הן מגיעות עד סודן.
כרטיסים מפתח תקווהתהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם
עשן ואיטיות לעומת מסע מרתק בלבאנט , בין שתי יבשות , עם כול מיני טיפוסים מעניינים ומוזרים , חיילים בריטיים וצרפתיים יחד עם פלאחים ערבים טרום עידן התעופה והמודרניזציה ושינוי הנוף המזה"תי ?
כול מה שאתה מפרסם כאן נהדר בעיניכרטיסים מפתח תקווה
יהשווע לא התיחסת לכרטיסים מפתח תקווה?
תהיה קצת רומנטי , איליצ´ק´ה , מה הם
עשן ואיטיות לעומת מסע מרתק בלבאנט , בין שתי יבשות , עם כול מיני טיפוסים מעניינים ומוזרים , חיילים בריטיים וצרפתיים יחד עם פלאחים ערבים טרום עידן התעופה והמודרניזציה ושינוי הנוף המזה"תי ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.