כעת בערוץ1, "מבט לשניים", הנושא הוא עוני,

shy-1

New member
כעת בערוץ1, "מבט לשניים", הנושא הוא עוני,

לראות ולבכות.
 

מהפך2007

New member
איפה פרץ ליבני ברק והחמלה של אולמרט

כן אתה תספר לי על נתניהו אבל נתניהו לא היה ראש ממשלה וגם הוא לא בשילטון ולמרות זאת אין שינוי במדיניות אז כנראה נתניהו צדק?
 

shy-1

New member
בינתיים אתה זה שהזכרת את ביבי, המצפון?

סתאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאם איני מאמין שיש לך.
 
עובדים עניים יש בארץ.

במיוחד עובדות! נשים שלא יכולות בשום אופן לגדל את ילדיהן מתוך שכר של משרה מלאה ! והאוצר מכביד עליהן. מה לעשות?????????????
 

shy-1

New member
יש הרבה מה לעשות, ביחוד במדינת ישראל,

שכל מיני אנשים מכנים אותה מדינת היהודים, אך הם עצמם נוהגים כגויים מרושעים ! את מבינה, על מנת לכבוש אלפי קילומטרים מלאים מוסלמים, אנו מדינת היהודים, אך כדי לשכוח לזלזל באחינו חסרי היש, אנו גויים למופת. להקיא.
 

סוהי

New member
הצעות מעשיות?..רק הצעה אחת יש לי....

לאכוף במלואם את החוקים הקימים,בדיקנות ובהקפדה!!! - פתאום יתברר שנשאר מעט מאוד לשפר.....
 

סוהי

New member
שכחתי..עוד הצעה אחת....

להרוג בעינויים את הביורוקרטיה הישראלית המחליאה.
 

1אברהם

New member
אסור לחזור לקווי 67

זה יגביר את העוני בגלל המשבר הכלכלי האדיר שיווצר מעקירתם של 400000 מתישבים, בנוסף מיעוטי היכולת יסבלו עוד יותר מעלית מחירי הדיור שיגרמו בגלל מצוקת הקרקע ומהצורך לשכן 400000 מתיבים בתוך גוש דן הצפוף ( לא כולם יהיו מוכנים ללכת לנגב ולגור ליד אתרי פסולת ושיטחי אש או לגליל שגם שם מצוקת קרקע גדולה ). אגב איפה אתה רואה שאנו כובשים אלפי ק"מ מלאים במוסלמים, האם ההתישבות באריאל מעלה אדומים ביתר עילית גוש עציון הר חומה פיסגת זאב בית אריה ועוד ועוד זה "אלפי ק"מ מלאים במוסלמים" . או שאולי התכוונת לפלישה המתוכננת לעזה אבל אז אני מקווה שנעיף משם ( דרומה למיצריים) את כל המוסלמים האנטישמיים שיורים עלינו קאסמים כולל האזרחים שמסביבם.
 

1אברהם

New member
איזה סיבות אחרות ?

האם אתה מתכוון ל"סיבות ביטחוניות" ? הגיע הזמן שישראל תשנה את קו ההסברה שלה ותפסיק לנגן רק על הענין הביטחוני - ההסברה הזו רק מגבירה את האנטישמיות והשינאה כיוון שהיא מצירת אותנו שוב כיהודי גלותי שמתחננן לפני אויביו שינחו לו ורק אז נהיה מוכנים לתת שטחים. למי שיש בעיה ביטחונית לגור בארץ הכי טוב שילך לגור בקנדה במקום לבלבל את המוח לערבים על גבעה כזו או אחרת שהוא רוצה להציב שם תחנת התרעה ו\או כוח רב לאומי. יש לומר לעולם שאנו לא מתכוונים לסגת מירושלים רבתי כי זה עיר הבירה שלנו נקודה. ובחברון קבור אברהם אבינו ויש לנו גם שרשים וערכים וקשר לאדמה בארץ הזו. וממש לא בא לנו להחריב ישובים משגשגים ופורחים כמו אריאל מעלה אדומים או גוש עציון רק בגלל קו גבול שרירותי מלפני 40 שנה. אם זה תנאי הערבים ל"שלום" שידחפו את השלום הזה לת**. ומסתבר אכן באמת שקו ההסברה הביטחוני של ישראל לא מוסיף לנו שום נקודות בעולם נהפוך הוא, ובטח לא אצל הערבים ( כולל "ערביי ישראל") שרק מגבירים את חוצפתם והטרור שלהם.
 
אסור וגם לא צריך, נקבל מדינה ענייה מוכת טרור

וסכסוך בין אחים שרק זה חסר לנו
נסיון לפינוי יהודים בכח מביתם יקרע את המתווה בין המדינה היהודית ו-הדמוקרטית בארץ ישראל. אני בהחלט דמוקרט ואזרח שומר חוק, אך אני גם ציוני ויהודי בארץ ישראל. ואני לא מעוניין להגיע למצב בו אצטרך לבחור בין השתיים.
 
למעלה