נהייתי ממש דוברת האוניברסיטה
כל שנה עושים בשבוע הראשון ללימודים מין "הפנינג חזרה ללימודים" - מגיעות כל מיני חברות, מקימות דוכנים ומנסות לשכנע אותך להצטרף למסלולי סטודנטים מיוחדים שלהם (למשל אורנג', סלקום, בנקים למיניהם וכו'). זה דווקא נחמד - שנה שעברה דיסקונט פתחו מתחם גדול עם ספות נחמדות, מאווררי ענק והגישו שתיה קרה לכל מי שהגיע... נחמד בשביל לצאת קצת מהשוק של השבוע הראשון

חוץ מזה יש גם עמדות של דן ואגד שמוציאות כרטיסי נסיעה לסטודנטים, עמדה של ביטוח לאומי, כל מיני חברות השמה וכאלה... ובנוסף גם הדוכנים הרגילים בסגנון דוכני-טיילת-באילת-הכל-ב-10-שקלים כזה. זה דווקא נחמד