כנס פתיחת שנה

MaddyD

New member
כנס פתיחת שנה

דיברתי עם שתי חברותי ממכללת ת"א יפו, הן אמרו שהרצון שלי להגיע ביום א' על אף שאין לי שיעורים בו, הוא צעיר השאלה אם יהיה סוג של הפנינג גם ביום השני לשנת הלימודים? (אני צריכה לרכוש רבקו) וגם בא לי לחוות קצת כיף
 

sparx

New member
../images/Emo28.gif../images/Emo54.gifההפנינג הוא כל השבוע

 

SuGaRBabe1

New member
אכן צעיר מצידך ../images/Emo13.gif

כמו שאמרו כבר ההפנינג הוא כל השבוע... חוצמזה שתמיד העמדה של רב-קו מפוצצצצת וצריך לעמוד שנים בתור. אני עשיתי את שלי בתחנת רכבת מרכז, הרבה פחות עמוס. ואם תלכי לאיבוד בקמפוס דברי איתי! אני שם כל יום...
 

MaddyD

New member
תודה מותק!

את יודעת ממתי אפשר לעשות את הרב קו הזה? כי אני הרי עובדת, אז משתלם לי לעשות בתחילת חודש
 

SuGaRBabe1

New member
אם אני זוכרת נכון, יש גם אגד

ואין לי מושג אם יש משולב...
 

Royal Hunt

New member
אממ...

מה זה ההפנינג הזה..?
חח
 

SuGaRBabe1

New member
נהייתי ממש דוברת האוניברסיטה :)

כל שנה עושים בשבוע הראשון ללימודים מין "הפנינג חזרה ללימודים" - מגיעות כל מיני חברות, מקימות דוכנים ומנסות לשכנע אותך להצטרף למסלולי סטודנטים מיוחדים שלהם (למשל אורנג', סלקום, בנקים למיניהם וכו'). זה דווקא נחמד - שנה שעברה דיסקונט פתחו מתחם גדול עם ספות נחמדות, מאווררי ענק והגישו שתיה קרה לכל מי שהגיע... נחמד בשביל לצאת קצת מהשוק של השבוע הראשון :) חוץ מזה יש גם עמדות של דן ואגד שמוציאות כרטיסי נסיעה לסטודנטים, עמדה של ביטוח לאומי, כל מיני חברות השמה וכאלה... ובנוסף גם הדוכנים הרגילים בסגנון דוכני-טיילת-באילת-הכל-ב-10-שקלים כזה. זה דווקא נחמד
 

purplesmile

New member
דווקא לא הייתי סומכת על זה שאגד יהיו

שנה שעברה לא היו, גם לא כתוב באתר שלהם (כתוב שם שהם יהיו בבר אילן, בעברית ובחיפה, כלום על ת"א)
 
הגעת אגד ליריד פתיחת שנה

אגודת הסטודנטים עושה מאמצים עילאיים בכדי שחברת "אגד" תבוא ליריד פתיחת שנה. מסתמן שהם אכן יבואו, אבל אני מבטיח לתת בפורום תשובה יותר מדויקת כשזה ייסגר... נועם
 
שנה שעברה אגד לא היו

אני זוכר את זה כי ידידה שלי גררה אותי איתה לתחנה המרכזית באיזה חלון. good times.
 

Luna81

New member
חוץ מהקורסים יש כל מני הדרכות...

אולי עדיף לך פשוט לקבוע אחת ביום ראשון
 

MaddyD

New member
אני לא יודעת אפילו על ההדרכות

באחת לא זכיתי בבידינג ומשום מה לא שמתי נקודות על אחרות.. והשניה לא הבנתי מתי היא מתקיימת
 
למעלה