כנסו שניה... אני יודע שזה לא קשור לפורום אבל קניתי אופנוע לפני שבוע ועכשיו יש לי תמונה שלו שתראו
S smooky New member 25/4/04 #1 כנסו שניה... אני יודע שזה לא קשור לפורום אבל קניתי אופנוע לפני שבוע ועכשיו יש לי תמונה שלו שתראו
S smooky New member 26/4/04 #13 האופנוע הזה הוא 500 סמ"ק עוד שנה וחצי שנתיים אני אקנה אופנוע ספורט של 600 סמ"ק בעזרת השם