כנסו שניה...

smooky

New member
כנסו שניה...

אני יודע שזה לא קשור לפורום אבל קניתי אופנוע לפני שבוע ועכשיו יש לי תמונה שלו שתראו
 
../images/Emo12.gif

תתחדש מאמי
חולה עליך!!
 

smooky

New member
האופנוע הזה הוא 500 סמ"ק

עוד שנה וחצי שנתיים אני אקנה אופנוע ספורט של 600 סמ"ק בעזרת השם
 

Oren G

New member
עד עכשיו נסעת ככה?

ראיתי את התמונה הזאת והייתי חייב.. תתחדש!
 
למעלה