הארנב המקפץ
New member
כנסו מהר
יש לי בעיה אני לומד בביצפר יסודי ובבצפר יש חדר מעבדה שהוא גם כל מיני דברים אחרים ואני נמצא שם הרבה פעמים לבד ואני מרגיש רוע כאילו משהו נמצא שם ומסתכל עלי ופעם אחת אפילו שמעת קולות ואני היתי בשוק (הדלת היתה נעולה אז זה לא נעשה על ידי תלמידים וזה בקומה הכי גבוה ואין חלונות כמעט) אז התחלתי לברוח משם ואני עדיין בשוק ויש לי תחושה שזה מתקשר למאגיה אם תוחלו תגידו לי מה זה ואיך נפתרים מזה ? ואם צריך אז גם תביאו כישוף או משהו שיעזור לי
יש לי בעיה אני לומד בביצפר יסודי ובבצפר יש חדר מעבדה שהוא גם כל מיני דברים אחרים ואני נמצא שם הרבה פעמים לבד ואני מרגיש רוע כאילו משהו נמצא שם ומסתכל עלי ופעם אחת אפילו שמעת קולות ואני היתי בשוק (הדלת היתה נעולה אז זה לא נעשה על ידי תלמידים וזה בקומה הכי גבוה ואין חלונות כמעט) אז התחלתי לברוח משם ואני עדיין בשוק ויש לי תחושה שזה מתקשר למאגיה אם תוחלו תגידו לי מה זה ואיך נפתרים מזה ? ואם צריך אז גם תביאו כישוף או משהו שיעזור לי