כנסו מהר

כנסו מהר

יש לי בעיה אני לומד בביצפר יסודי ובבצפר יש חדר מעבדה שהוא גם כל מיני דברים אחרים ואני נמצא שם הרבה פעמים לבד ואני מרגיש רוע כאילו משהו נמצא שם ומסתכל עלי ופעם אחת אפילו שמעת קולות ואני היתי בשוק (הדלת היתה נעולה אז זה לא נעשה על ידי תלמידים וזה בקומה הכי גבוה ואין חלונות כמעט) אז התחלתי לברוח משם ואני עדיין בשוק ויש לי תחושה שזה מתקשר למאגיה אם תוחלו תגידו לי מה זה ואיך נפתרים מזה ? ואם צריך אז גם תביאו כישוף או משהו שיעזור לי
 
נתחיל בקטן

אני יודע מה זה להיות במעבדה עד שעות מאוחרות מאוד ולבד (11 בלילה, למשל, לבד לגמרי בפקולטה שלי...). גם לי יצא לשמוע קולות וההרגשה היא בהחלט מפחידה כשנמצאים לגמרי לבד. כל עוד לא קורה משהו יוצא דופן מעבר להרגשה ולקולות, סביר מאוד להניח, שזה הדמיון מתעתע בך. זה קורה לכולנו במקום שאנחנו נמצאים בו לגמרי לבד והוא זר לנו (ז"א, הוא לא הבית שלנו). גם בבית, כשנשארים לגמרי לבד, זה גם יכול להיות מפחיד לפעמים (בלילה בעיקר). אז קודם כל - תרגע. זה הכי חשוב. דבר שני, אם אתה עדיין מרגיש את התחושה ה"רעה", אתה יכול לעשות אמבטיה שיש בה קצת מלח (לגירוש השפעות שליליות), אתה יכול להדליק נר לבן. אם אתה מאמין ביהדות, ישנם פרקים מספר תהילים שאתה יכול לקרוא בקול (למשל את פרק קכ"א).
 
אולי עכברי המעבדה עושים מסיבת תה!?

האמת היא, שניסיתי לכתוב לך הודעה פעמיים, ובשתי הפעמים הם נמחקו..והן עוד היו ארוכות! בכל אופן, אם אתה לא סתם מפחד (ואין מה להתבייש בזה..גם אני ככה)..אז יכול להיות שיש רוח (במקרה הכי גרוע). ואתה יכול לנסות להתקשר עמה באמצעות נר לבן. אתה אמור לשאול את הנר שאלות, אם הלהבה פונה ימינה זה כן, ואם היא פונה שמאלה זה לא. זה מעין תקשור לא מזיק וגם לא מדויק ביותר. רק תדאג שכשאתה עושה זאת לא תהיה רוח פרצים מאיפשהו שתפריע למהלך התקשור. אתה גם יכול לנסות לומר "אם רוח נוכחת בחדר זה, שהאור יהבהב פעמים", אם זה קורה..טוב..אני צריכה להסביר? אבל אלו שני תקשורים שאף פעם לא ניסיתי..אז אני לא לוקחת אחריות למה שיקרה ואם בכלל יקרה.. שווה לנסות. מקווה שעזרתי מעט טל
 

A lost angel

New member
לכל מקרה, גם אם יש וגם אם אין,

אפשר לדקלם את השורה הראשונה של תפילת שמע(למי שלא יודע, "שמע ישראל אדוני אלוהינו אדוני אחד") באמונה(או לחילופין, תפילה לכל גורם אחר). ישויות רעות לא אוהבות תפילות אמיתיות, זה משחרר כח פנימי שמרחיק אותן. ולא צריך שום טקס מאגי שיכול להביא לתוצאה הפוכה-למשוך ישויות שליליות. דנה
 

מיכאל 17

New member
כנס דחוף.....

במקרה דילגתי לפורום הזה לראות על מה הוא. עצתי היא שפשוט אל תלך לשם. אני חרדי לשעבר, ופעם למדתי קבלה. ויום אחד שהרגשתי כוח שלילי בחדר שהייתי בלילה לבד, הדלת נתרקה ונפתחה וחוזר חלילה, והיה חתול שצרח בחוץ, והיה לי "קרי" (המבין יבין). מה שמסמלת "לילית". ואז מרוב פחד אמרתי "כי מלאכיו יצווה לך למרך בכל דרכך, ה ישמור צאתך ובואך מאתה ועד עולם". וכיוונתי לשם הקדוש "יוהכ" מלאך שומר. ופתאום זה הפסיק לקרות. אך במקום להרגע נבהלתי עוד יותר כי גיליתי שזה היה באמת כוחות שלילים, ולא ישנתי איזה 3 ימים רצוף.
 
למעלה