גיטריסטית
אולי כל בן אדם שני בעולם מעדיף פחדים וכאלה.. ! , חצי מהעולם מעדיף אופל מפני הצד השני, אם הם עוסקים במאגיה או אם עוסקים רק בפעילות חומרית יש שיעדיפו לצאת למקומות מפחידים ולבילויים מהסוג הזה, הצד הזה מושך הרבה יותר מהצד השני, כמעט בכל אחד יש את הקטע שהוא רוצה לעשות משהו מפחיד, לחלק מהאנשים זה בא עם בוא נראה סרט מפחיד ולעוד זה בא עם בוא נעשה משהו ,ואפילו סיאנס אנשים עושים בגלל הפחד ולא בגלל שום סיבה אחרת, אז את נמשכת למאגיה השחורה אז אם יש משהו אחר שעושה אותך מיוחדת.... אז כנראה שאת מיוחדת, ועוד דבר לא הכל לומדים מספרים ובטח שלא מהאינטרנט אבל תתחילי מספרים.