כנסוו

apuzwalla

New member
שוב פעם

הנה הקישור לקוקו אם תשימי לב הוא היה אחרון ומיד צחק
 

gshpu

New member
../images/Emo13.gifזה בכלל לא היה קוקיטו!!!

זה היה דייגו מסגליו! קוקו לא היה עושה את זה!!!
 

apuzwalla

New member
אולי כן ואולי לא חחחח

בכל זאת הסרטון לא עולה לי מישהו יודע למה ? כלומר הקישור לא נותן לכם להוריד
 

hagut

New member
את צריכה לרדת למטה של הדף

ולחכות 40 שניות בערך (את תראי שזה סופר לך) ואז יופיע לך קישור אדום ותלחצי עליו עם הכפתור הימני ותעשי "שמירת יעד בשם" או "save target as" ואז זה יוריד לך... מקווה שעזרתי
 
../images/Emo6.gif../images/Emo13.gif../images/Emo151.gif../images/Emo46.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

אני חייבת לפיפי =/ יוווו ההרררררררגגגגגגגגגת אותי
 

apuzwalla

New member
בעצם כן עובד לי חחחחחחחחחחחח

מיכל מה קרה? שטפי אותנו חח
 
../images/Emo6.gif תתכוננו לפיפי חיחיחחיי

ראיתי עכשיו יאיר לפיד וזה היה קורעעעעעעעעע אני על הריצפההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה וההודעה שפתחו על זה יו בכלל אני מבינה את עצמי מוזר טוב לא משנה.. עזבו לא תבינו נננננננננווווווו אני מדברת אל עצמי
אוח השתגעתי
 

apuzwalla

New member
אם את אומרת חחחחחח אבל

מי רואה יאיר לפיד wtf מה את מוצאת בתוכנית שלו ? לכל ראיון יש לו אותן תגובות עם הצחוק והנגיעה באף והישיבה הקבועה שהוא בקושי מזיז את עצמו אבל אולי גם אותי לא תבינו ולא רק רת מיכל חחחחחחחחח
 
למעלה