כן בבקשה...

ממממ.....

מרק תירס סיני , ו2 אגרול ..... <שבוע כבר חולמת על זה
>
 

m i c h a l i

New member
בטח....

שנייה אני מתקשרת לסיני ספיד... מצטערת חמודה.... לא המומחיות שלי.... תביאי משהו עם בשר.... לנעוץ את השיניים
 
פשוטה,,,

אם תבקשי יפה,, קרן קיימת,, תיקח אותך לאחלה מסעדה סינית,, גם אותי היא לקחה, ,בפגישה הראשונה,,,
 
יו,,,,,תראו,,,,

היא יצאה מהמטבח,,, קבלו אותה,, היא השף,, היא מכינת הסטייקים האולטימטיבית,, היא ולא אחרת,, ובכן,, בשבילי,, סטייק פילה ברוטב פטריות ושמנת,, פשטידת פטריות,, וקולההההההה עם הרבה קרח,, תורך,, מה אתה רוצה?
 

m i c h a l i

New member
רשמתי שולי...

שמה לך גם פטריית הזייה אחת.... בשביל התיאבון... כן אינדיאני... מה בשבילך....
 
חחחחחחח,,,,,,אין צורך,,,

אחרי שהשקו אותי היום,, בטיפות אכינצאה, לימון, מלח, דבש, עארק,, ועוד כהנא וכהנא,, הצעות,, אני הוזה,, על איך לצעוד מכאן למיטה,,,
 

m i c h a l i

New member
פחחחח זה לא מה שאני שמעתי...

הייתי אצלך על הבוקר... "איפה המלעונה?" ישנה ... ענה לי החוקי... אז חטפתי אותו ואת הקטנה... ונסענו אל האופק.... חחחחחחחח בסוף זה רק אני ואת? ארוחה זוגית? כל פעם אני מתנסה איתך בדברים חדשים.... דווקא מתאים לי
 
רק לא ברור לי,,,

למה הוא חזר מהר הביתה????? מה קרה?. אי אפשר יום חופש??? ולגבי השתיים,, מתאים לי לאללה,, רק אל תשכחי,, איך אני במטבח,,
 

m i c h a l i

New member
דווקא יפה לך ככה...

עם הסינר... בסדר... מוותרת לך... רק תקני הכל ובואי... מממממוווואאאההה
 
חחחחחחח,,,,מיכלי,,,

יפה לי הסינר,,? אין כלום מתחת,, חכי אסתובב,,, הנה רואה???? חחחחחחחחחחח,,חחחחחחחחחחחחחחחחח מה נסגר???
 

מקסיקני

New member
זה גורם ל.....את לא מוכנה להשתתף

בניסוי הזה תאמיני לי....זה אגזמות וכל מיני דברים טעימים.... תראי תראי מיכלי כבר מתגרה.. לוקחת תקורקינט החדש ובאה בריצה...חחחחח
 

מקסיקני

New member
אני אחראי רק לאגזמות ל- ר ..אין לי

ביטוח חיים ...ואני חושש שגם לשכנים לא...חחחחחח מקהלת צדיקוב מתחילה להרעיש... בניצוחו של זובי מת עליך..
 
אני אחראית על בקטריות,,,

כן,, אלו שבתוך הצפורניים שברגל,, ביטוח חיים,, זה כלול בחוזה,, כולם כבר עשו,,חחחחחחחחחחח אגב,, הציעו לי להחליף אותו,,את ה=ז,,, הזה,,,
 
למעלה