היא יצאה מהמטבח,,, קבלו אותה,, היא השף,, היא מכינת הסטייקים האולטימטיבית,, היא ולא אחרת,, ובכן,, בשבילי,, סטייק פילה ברוטב פטריות ושמנת,, פשטידת פטריות,, וקולההההההה עם הרבה קרח,, תורך,, מה אתה רוצה?
הייתי אצלך על הבוקר... "איפה המלעונה?" ישנה ... ענה לי החוקי... אז חטפתי אותו ואת הקטנה... ונסענו אל האופק.... חחחחחחחח בסוף זה רק אני ואת? ארוחה זוגית? כל פעם אני מתנסה איתך בדברים חדשים.... דווקא מתאים לי