כמו כל יום

the best poet

New member
כמו כל יום

אצלנו בשכונה כל האנשים נורא עסוקים וממש ממהרים ובגלל זה אף אחד לא ממש התייחס לצעקות כשאמא של עומר יצאה לרחוב בריצה והראתה לכולם את הסימנים על הידיים והפנים מהסיגריות הבוערות וגם בגלל שכולם ראו שעה קודם את אבא של עומר עומד במרפסת עצבני מאוד ומדבר לא יפה והיו בטוחים שהוא יעשה לה כמו כל יום ורק ירביץ לה עם המקל של המטאטא בבוקר בכיתה עומר הראתה לכולם את הכווייה שקיבלה כשהתערבה
 

RachFan

New member
תגיד... עכשיו ברצינות...

אתה כותב עוד משהו חוץ מהסאגה הבלתי נגמרת "אצלנו בשכונה"? ברצינות, יש עוד... סגנון? נושא? משהו אחר?
 
רחפן, אתה רציני?!

האם שמעת על אלימות במשפחה?! ואלימות בכלל... ובכן אנ י מוצאת שיש משהו מחוכם באופן ההבעה זה לא מאמר עיתונאי זה לא סיפור זה מן חשיר חביב ותמים הטומן בחובו סודות אפלים.. והאם אני אוהבת, תשאל.. אני לא יודעת יש כמה שקראתי וזה עבד בהם ובאחרים פחות...נסיון מעניין שנראה לי שהפורום יכול לשאת, אולי זה יתפתח למשהו טוב בהמשך...
 
למעלה