כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==1==
מבט כללי על המסילות מתחת לגשר. משמאל, מופרדות ע"י גדר - מסילות המטרו בקו Filyovskaya
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==2==
שלישיית קרונועי ER2T חשמליים עבור רכבות פרבריות. (3000 וולט DC), 120 קמ"ש. רטב הרכבות מדגם זה מורכבות מ- 10, 12 קרונות. סדרה ספציפית זו שרואים בתמונה, יוצרה ב- 1990 עבור הקווים הפרבריים שיוצאים מתחנת קייבסקאיה וצויידו במזגנים והורכבו מ- 14 קרונות, עבורם האריכו את הרציפים. לפי ויקיפדיה, ברובן המזגנים כבר אינם פועלים והקרונועים קוצרו בחזרה לתצורת 12 קרונות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==3==
בין שני הקרונועים עובר לו רוסיץ' של המטרו מעבר לגדר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==6==
קטר עיתוק ChME3 של ČKD הצ'כוסלובקית טשר ידועה לרבים מחברי הפורום כיצרנית ה- Tatra. זהו אחד מסוסי העבודה של מזרח אירופה. קטרים אלה יוצרו במשך יותר מ- 30 שנה החל משנות ה- 60. בקרוב אכתוב עליו בצורה מפורטת יותר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==8==
רכבת אוקראינית (קרונות תכלת) נדחפת לרציף ע"י קטר עיתוק לפני צאתה לקייב.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==9==
זום עצבני ולא איכותי במיוחד על רציפי תחנת הרכבת ובנין הטרמינל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==10==
תפיסה נדירה של הקטר החשמלי EP10 מס' 006. סה"כ יוצרו 12 מכונות כאלה במשעל הקטרים החשמליים ב- Novocherkassk בשיתוף עם בומברדייה. קטר ניסיוני מס' 001 יוצר ב- 1996 וכל יתר הסדרה הורכבה בין השנים 2005-2006. למרות הנתונים הטכניים המרשימים - 9655 כוחות סוס, מהירות של 160 קמ"ש, תאוצה מעולה, הזנה כפולה (פועל גם על הזנה מזרם ישיר 3000 וולט וזרם חליפין 25000 וולט, בלימה רקופרטיבית המחזירה לרשת החשמל מטען שנוצר בעת בלימה - הסדרה הוכרזה כלא מוצלחת במיוחד בשל חוסר אמינותם של מנועי ההסעה שלה וייתורה הופסק.
 

david80

Member
==10==
תפיסה נדירה של הקטר החשמלי EP10 מס' 006. סה"כ יוצרו 12 מכונות כאלה במשעל הקטרים החשמליים ב- Novocherkassk בשיתוף עם בומברדייה. קטר ניסיוני מס' 001 יוצר ב- 1996 וכל יתר הסדרה הורכבה בין השנים 2005-2006. למרות הנתונים הטכניים המרשימים - 9655 כוחות סוס, מהירות של 160 קמ"ש, תאוצה מעולה, הזנה כפולה (פועל גם על הזנה מזרם ישיר 3000 וולט וזרם חליפין 25000 וולט, בלימה רקופרטיבית המחזירה לרשת החשמל מטען שנוצר בעת בלימה - הסדרה הוכרזה כלא מוצלחת במיוחד בשל חוסר אמינותם של מנועי ההסעה שלה וייתורה הופסק.
האם זה נדיר שיש לקטר בלימה רקופרטיבית?
 

easylivin

New member
האם זה נדיר שיש לקטר בלימה רקופרטיבית?
בזמנו ברוסיה זה היה יחסית נדיר.
היו קטרים כאלה מזמן אמנם אבל בכמות מוגבלת, ובבלימה הרגנרטיבית (כך אומרים את זה בעברית ובאנגלית) לא תמיד ניתן היה להשתמש בגלל מגבלות של הרשת. היום השאיפה היא להנהיג את הפיצ'ר הזה בכל הקטרים החדשים.
 

david80

Member
בזמנו ברוסיה זה היה יחסית נדיר.
היו קטרים כאלה מזמן אמנם אבל בכמות מוגבלת, ובבלימה הרגנרטיבית (כך אומרים את זה בעברית ובאנגלית) לא תמיד ניתן היה להשתמש בגלל מגבלות של הרשת. היום השאיפה היא להנהיג את הפיצ'ר הזה בכל הקטרים החדשים.
אז אפשר להניח שזה יהיה גם בקטרים החשמליים של
רכבת ישראל?
 

david80

Member
יהיה יהיה
אוקיי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה