כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
==11==
ChS7 - קטר חשמלי DC לקו ראשי.
אגב, גם הוא מתוצרת צ'כוסלובקיה.
בכלל, ברה"מ ייבאה החל משנות ה-60 המון קטרים צ'כוסלובקיים. הייתה מין חלוקת עבודה בגוש המזרחי: הסובייטים ייצאו לכולם את ה-M62, הצ'כים ייצאו קטרים חשמליים, המזרח-גרמנים ייצאו קרונות ועוד המון המון דוגמאות כאלו מכל תחומי הייצור, לא רק עם הרכבות.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
==13==
ולסיום, רכבת מטרו יוצאת מתחנת סטודנצ'סקאיה לכיוון מרכז העיר.
 
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
ללא מוסבקאים שביניינו , אתה יכול לתת קצת רקע?
היכן התחנה, מה החשיבות שלה?, כמה נוסעים היא משרתת ...
 

easylivin

New member
ללא מוסבקאים שביניינו , אתה יכול לתת קצת רקע?
היכן התחנה, מה החשיבות שלה?, כמה נוסעים היא משרתת ...
הרשה לי לענו בתור מישהו
שזאת הייתה "תחנת הבית" שלו. מדובר באחד מ-9 הטרמינלים הגדולים במוסקבה. התחנה משרתת רכבות שכיוונן דרום-מערב: הן רכבות פרבריות, הן בינעירוניות וכמובן שגם רכבות בינלאומיות למגוון יעדים בחבר המדינות (אוקראינה, מולדובה) ואירופה (רומניה, בולגריה, סלובקיה, סרביה, יוון ואפילו רכבות עונתיות לוונציה שבאיטליה). הטרמינל עצמו נבנה במאה ה-19, כמו רוב התחנות הראשיות בעיר. בוויקיפדיה יש קצת מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Kiyevsky_Rail_Terminal
 
הרשה לי לענו בתור מישהו
שזאת הייתה "תחנת הבית" שלו. מדובר באחד מ-9 הטרמינלים הגדולים במוסקבה. התחנה משרתת רכבות שכיוונן דרום-מערב: הן רכבות פרבריות, הן בינעירוניות וכמובן שגם רכבות בינלאומיות למגוון יעדים בחבר המדינות (אוקראינה, מולדובה) ואירופה (רומניה, בולגריה, סלובקיה, סרביה, יוון ואפילו רכבות עונתיות לוונציה שבאיטליה). הטרמינל עצמו נבנה במאה ה-19, כמו רוב התחנות הראשיות בעיר. בוויקיפדיה יש קצת מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Kiyevsky_Rail_Terminal
תודה רבה, עכשו מובנת חשיבות התחנה.
 

luckydude

Active member
הרשה לי לענו בתור מישהו
שזאת הייתה "תחנת הבית" שלו. מדובר באחד מ-9 הטרמינלים הגדולים במוסקבה. התחנה משרתת רכבות שכיוונן דרום-מערב: הן רכבות פרבריות, הן בינעירוניות וכמובן שגם רכבות בינלאומיות למגוון יעדים בחבר המדינות (אוקראינה, מולדובה) ואירופה (רומניה, בולגריה, סלובקיה, סרביה, יוון ואפילו רכבות עונתיות לוונציה שבאיטליה). הטרמינל עצמו נבנה במאה ה-19, כמו רוב התחנות הראשיות בעיר. בוויקיפדיה יש קצת מידע: http://en.wikipedia.org/wiki/Kiyevsky_Rail_Terminal
כמה זמן אורכת הנסיעה משם לקייב?
מהתרשמות אישית, הרכבות באוקרינה נוסעות די באיטיות (אפילו בהשוואה לישראל).
 

בועז ל

New member
תלוי ברכבת אבל בערך
12-14 שעות.
תגיד, כבוד הרב, יש לך הסבר איך התמונות שלך
כ"כ יפות והציוד הנייד שצילמת כ"כ מכוער עד שמזכיר את ימי מסך הברזל?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תגיד, כבוד הרב, יש לך הסבר איך התמונות שלך
כ"כ יפות והציוד הנייד שצילמת כ"כ מכוער עד שמזכיר את ימי מסך הברזל?
אולי כי רוב הציוד פותח
עוד אי שם... אבל אל דאגה! השרשור הבא בהחלט ישנה לך את התמונה, רק מה? הוא יהיה ארוך ומלא באותיות ומספרים, תתכונן!
 

easylivin

New member
כמה זמן אורכת הנסיעה משם לקייב?
מהתרשמות אישית, הרכבות באוקרינה נוסעות די באיטיות (אפילו בהשוואה לישראל).
יש רכבות שונות באוקראינה, וגם ברוסיה...
הנסיעה ממוסקבה לקייב היא אכן איטית יחסית: רוב הרכבות עושות את הדרך בין 12 ל-14 שעות. קיימת רכבת אקספרס לילית אחת שהנסיעה בה אורכת פחות מ-9 שעות (המרחק הוא כ-860 ק"מ, והמהירות הממוצעת 98 קמ"ש - לא רע במושגים של רכבת בינעירונית ברוסיה). יש תכניות לשדרג את הקו ולהעלות את המהירות ל-200 קמ"ש לפחות, אבל לא ברור מתי וכיצד פרוייקט כזה יוכל להתממש (המסילה הקיימת די מפותלת בחלק מהמקטעים). האוקראינים מתאמצים היום לשדרג את הרכבות לקראת Euro 2012. יש יותר ויותר רכבות אקספרס בינעירוניות ובינאזוריות למיניהן, ומתקיים שדרוג של מסילות למהירות גבוהה יותר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
יש רכבות שונות באוקראינה, וגם ברוסיה...
הנסיעה ממוסקבה לקייב היא אכן איטית יחסית: רוב הרכבות עושות את הדרך בין 12 ל-14 שעות. קיימת רכבת אקספרס לילית אחת שהנסיעה בה אורכת פחות מ-9 שעות (המרחק הוא כ-860 ק"מ, והמהירות הממוצעת 98 קמ"ש - לא רע במושגים של רכבת בינעירונית ברוסיה). יש תכניות לשדרג את הקו ולהעלות את המהירות ל-200 קמ"ש לפחות, אבל לא ברור מתי וכיצד פרוייקט כזה יוכל להתממש (המסילה הקיימת די מפותלת בחלק מהמקטעים). האוקראינים מתאמצים היום לשדרג את הרכבות לקראת Euro 2012. יש יותר ויותר רכבות אקספרס בינעירוניות ובינאזוריות למיניהן, ומתקיים שדרוג של מסילות למהירות גבוהה יותר.
 

easylivin

New member
כמה תמונות ממגרש העריכה של תחנת Kiyevsky
שרשור לא ארוך של צילומי רכבות מהגשר הסמוך לתחנת המטרו Studencheskaya. הגשר חוצה את מסילות המטרו וכן את מסילות הגישה לרציפי תחנת הרכבת קייבסקיי.
דוד. התמונות מרגשות אותי בתור
מישהו שיצא לו לעבור בתחנה הזו הרבה מאוד פעמים בחייו... אמנם לא צילמת את הטרמינל עצמו, אבל גם המגרשים האלה מוכרים לי היטב כנופים הראשונים שרואים מחלון של רכבת שיוצאת מהתחנה, או האחרונים לפני שהיא מגיעה אליה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
דוד. התמונות מרגשות אותי בתור
מישהו שיצא לו לעבור בתחנה הזו הרבה מאוד פעמים בחייו... אמנם לא צילמת את הטרמינל עצמו, אבל גם המגרשים האלה מוכרים לי היטב כנופים הראשונים שרואים מחלון של רכבת שיוצאת מהתחנה, או האחרונים לפני שהיא מגיעה אליה.
האמת היא שהגעתי לשם ממש במקרה
במהלך שיטוט במטרו, יצאתי בתחנת סטודנצ'סקאיה כי לא הכרתי אותה ומצאתי את הגשר הזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה