כמה שאלות...

Qder14

New member
כמה שאלות...

ברשותי מחשב נייד IBM T23 שנרכש לא מזמן, יד שניה כמובן. יש לי מספר שאלות לגביו. דבר ראשון, כשאני מנסה לעלות משחקים כמו פיפ"א 2001 ואייסי טאואר, המחשב מציג לי מסך שחור. ברקע ניתן לשמוע את המוזיקה וכן לשחק, אבל... לא לראות כלום. מה אני עושה עם זה? דבר שני - כאשר אני מכניס דיוידי לכונן הדיוידי, הוא מזהה את הדיסק ומ]עיל אוטומטית את מדיה פלאייר, שמציגה הודעת שגיאה שהיא לא יכולה משום מה להציג את הדיסק. מה אני צריך לעשות? אחרון חביב - האם המחשב יכול לתמוך ב-WIFI, ואם כן - איזה תוספים אני צריך ואיפה אני קונה אותם? תודה מראש ויום טוב, קיודר.
 

Qder14

New member
אגב - מערכת ההפעלה...

המקורית שמותקנת היא ווינדוס 2000, אני התקנתי על המחשב XP PRO. האם זה משנה?
 

DDN

New member
אני לא זוכר את הדרישות של פיפא 2001

אבל אני לא משוכנע שכרטיס המסך שבא עם T23 מתאים לו.
 

geostant

New member
אני מאמין שהסיכוי נמוך

פיפא דורש לא מעט יכולות גרפיות (נכון לימינו) למרות שלפי האתר הזה, נראה שהדרישות לא גבוהות בכלל... http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/stores/detail/-/videogames/B00004YN2U/system-requirements/203-2140206-2746368 כרטיס המסך של המחשב שלך מאוד חלש ולא מתקרב לסטנדרט של ימינו Graphics card - S3 SuperSavage/IX - 16 MB - SDRAM יש לי מקרה דומה עם מחשב של LG שיש לו כרטיס מסך מאוד דומה לזה ותופעה מקבילה. עכשיו כשאני עם ה-IBM החדש, אין כבר את הבעיה הזאת
את האייסי טוואר שציינת אני לא מכיר אז אין לי מושג מה הם הדרישות
 

Qder14

New member
תודה ../images/Emo140.gif לגבי שאר השאלות?

הן יותר דחופות לי... שוב תודה על העזרה, קיודר.
 

geostant

New member
תשובה

בעניין רשת אלחוטית (WIFI), המחשב שלך לא תומך בשירות באופן אינטגרלי ז"א שיש צורך להוסיף לו כרטיס WIFI. ניתן להוסיף בעזרת כרטיס הרחבה שנכנס להתקן ה-PCMCIA שלך או בעזרת כרטיס WIFI שמתחבר בעזרת ה-USB (האופציה הראשונה עדיפה מבחינת מהירות). בעניין ה-DVD לרוב זה שיש כונן DVD זה לא מספיק על מנת לצפות בסרטי DVD WINDOWS MEDIA PLAYER (אני מקווה שיש לך את החדש) לא מנגן סרטי DVD באופן עצמאי ויש להתקין PLUG שמאפשר זאת (שעולה כסף) או להשתמש בתוכנה שמגיע (לרוב) עם כונן ה-DVD כגון WINDVD (INTERVIDEO) שמגיע עם IBMים למניהם.
 

Qder14

New member
תודה...

ה-PCMCIA - זהו כרטיס הרשת האלחוטי? הוצע לי ב-190 ש"ח. האם זה שווה? תודה רבה רבה על העזרה, קיודר.
 

geostant

New member
PCMCIA זה שם ההתקן

אלה חריצי הרחבה בצד המחשב שאליהם מכניסים את כרטיס הרשת האלחוטי (או כל סוג של כרטיס הרחבה [מיני HD, כרטיס רשת חוטי, יציאות USB נוספות וכו'...]) לא ציינת איזה כרטיס רשת אלחוטי הציעו לך אם זה Class B או G ? (מציין את מהירות החיבור) ב-ZAP מצאתי CLASS B ב-129 ש"ח כולל משלוח CLASS B תומך עד 11 מגה רוחב פס
 

mickey123

New member
לרכוש רק קומבו

או B ו G יחד ואם יש A,B,G COMBO CARD זה הכי טוב לא הייתי הולך רק על תקן אחד נסה את כרטיסי לינק סיס ואם אתה רוצה משהו סופני לך על אורינוקו מה שלא ניראה לי שתצליח להשיג לא בארץ ובקושי בחול של חברת פרוקסים שום דבר לא עומד בפני הכרטיס הזה הוא יקר ושווה כל אגורה
 

point2i

New member
טעות בידך - המדיה פלייר מנגן ......

סרטי DVD ללא שום בעייה !
ולשואל המקורי : לדעתי הבעייה טמונה בחוסר של חבילת מקודדים עבור הנגן כדוגמת המדיה פלייר אותם תוכל להוריד מכאן ) FFDSHOW ( להתקין ולהשתמש למטרת צפייה בסרטי DVD כמו כן תוכל לקרוא בנושא זה במאמר הזה בהצלחה
 

geostant

New member
אבל זה מה שגם אני כתבתי...

הבדל היחיד שאתה הרחבת ל-PLUG שצריך
 
למעלה