כמה שאלות...
ברשותי מחשב נייד IBM T23 שנרכש לא מזמן, יד שניה כמובן. יש לי מספר שאלות לגביו. דבר ראשון, כשאני מנסה לעלות משחקים כמו פיפ"א 2001 ואייסי טאואר, המחשב מציג לי מסך שחור. ברקע ניתן לשמוע את המוזיקה וכן לשחק, אבל... לא לראות כלום. מה אני עושה עם זה? דבר שני - כאשר אני מכניס דיוידי לכונן הדיוידי, הוא מזהה את הדיסק ומ]עיל אוטומטית את מדיה פלאייר, שמציגה הודעת שגיאה שהיא לא יכולה משום מה להציג את הדיסק. מה אני צריך לעשות? אחרון חביב - האם המחשב יכול לתמוך ב-WIFI, ואם כן - איזה תוספים אני צריך ואיפה אני קונה אותם? תודה מראש ויום טוב, קיודר.
ברשותי מחשב נייד IBM T23 שנרכש לא מזמן, יד שניה כמובן. יש לי מספר שאלות לגביו. דבר ראשון, כשאני מנסה לעלות משחקים כמו פיפ"א 2001 ואייסי טאואר, המחשב מציג לי מסך שחור. ברקע ניתן לשמוע את המוזיקה וכן לשחק, אבל... לא לראות כלום. מה אני עושה עם זה? דבר שני - כאשר אני מכניס דיוידי לכונן הדיוידי, הוא מזהה את הדיסק ומ]עיל אוטומטית את מדיה פלאייר, שמציגה הודעת שגיאה שהיא לא יכולה משום מה להציג את הדיסק. מה אני צריך לעשות? אחרון חביב - האם המחשב יכול לתמוך ב-WIFI, ואם כן - איזה תוספים אני צריך ואיפה אני קונה אותם? תודה מראש ויום טוב, קיודר.