כמה שאלות...

חזי147

New member
כמה שאלות...

שלום הודעה ראשונה בפורום. 1)למה חשוב לכם לדעת BMP או משהו כזה של השיר? למה זה כזה חשוב? 2)מה אתם אומרים על הבחירה של הדי ג'י מס' 1 בעולם? שום טיאסטו נבחר ותאמת הוא לא חידש משהו.... מה אתם אומרים יהיה ב2006?
 

Mad Sorcerer

New member
תשובות

1. כדי לדעת את המהירות של הטראק כדי שיהיה נוח למקסס 2. סתם הומו 3. אותו חרא
 

MidNight Flame

New member
על שאלה 1 קיבלת תשובה, לגבי 2 ו 3

זה לא קשור לפורום שלנו, פנה ל196 הלא הוא פורום מוזיקה אלקטרונית.
 
למעלה