כמה שאלות... שלום הודעה ראשונה בפורום. 1)למה חשוב לכם לדעת BMP או משהו כזה של השיר? למה זה כזה חשוב? 2)מה אתם אומרים על הבחירה של הדי ג'י מס' 1 בעולם? שום טיאסטו נבחר ותאמת הוא לא חידש משהו.... מה אתם אומרים יהיה ב2006?